کد خبر : 3898
تاریخ انتشار : شنبه 1 مرداد 1401 - 19:46
-

روستای پر اشکفت روستای زیبای در ۵۵ کیلومتری شهر یاسوج قرار دارد که با توجه به مناظر طبیعی بسیار بکر و زیبا می‌تواند

سید حسین رازیان

اولین سفر مسئولین به منطقه پراشکفت بویراحمد بعد از ۴۴ سال/روشنفکر/روستای گردشگری پراشکفت با توجه به ظرفیت بالای که دارد نیاز به توسعه اقامتگاه بوم‌گردی دارد/تخصیص ۱۰میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی و آسفالت جاده این منطقه/لایروبی و ترمیم جداول آب کشاورزی و پمپاژ آب کشاورزی

اولین سفر مسئولین به منطقه پراشکفت بویراحمد بعد از ۴۴ سال/روشنفکر/روستای گردشگری پراشکفت با توجه به ظرفیت بالای که دارد نیاز به توسعه اقامتگاه بوم‌گردی دارد/تخصیص ۱۰میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی و آسفالت جاده این منطقه/لایروبی و ترمیم جداول آب کشاورزی و پمپاژ آب کشاورزی
صنعت گردشگری در این روستا نیازمند توجه اساسی مسئولان در توسعه زیرساخت‌های ارتباط و اجرای طرح هادی روستایی است و برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این مکان برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است و قطعا اجرا خواهد شد

سفر نیم روزه نماینده مرکز استان ،استاندار و مسولین استانی و شهرستانی به منطقه پراشکفت بویراحمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه؛مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد دنا ومارگون در مجلس شورای اسلامی و استاندار در بدو ورود به روستای گردشگری پراشکفت با حضور در گلزار شهدای این منطقه با شهدا تجدید میثاق کردند.

نماینده مردم بویراحمد دنا ومارگون در مجلس شورای اسلامی ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از استاندار و مسولین گفت:خوشبختانه اینجا رودخانه کوه درختان وجود دارد عرض کردم این در این شرایط و این وضعیت جغرافیایی و این سرزمین باز دستان این مردان توانستند شرایط را طوری رقم بزنن ادم به یاد آیات قران می افتد.

وی بیان داشت :احسنت بر این مردان و زنانی که کارشان معرفی این طبیعت زیباست وجود طبیعت بکر، سبک زندگی سنتی و روستایی و بافت قدیم این روستا ظرفیت خوبی برای جذب گردشگر دارد.

وی در این بازدید، گفت:خوشبختانه هر کدوم از مسولین کشوری که وارد استان میشود به خوبی عملکرد ایشان را تحسین میکنند و از همه کسانی که در عمران آبادی نقشی دارند تقدیر و تشکر میکنم.

روشنفکر گفت:خدمت استاندار محترم عرض مینمایم استعداد و استحقاق این مردم می‌طلبد ما نهایت تلاش را در حوزه عمرانی انجام بدهیم

نماینده مرکز استان خاطرنشان کرد: از فردا کارشناسان مربوطه ما در این منطقه حضور پیدا خواهند که انشا الله در آینده نزدیک دغدغه ی این مردم فهیم به نحو احسن حل گردد.

وی بیان داشت:انصاف در دامن این مردم شخصیت های و تحصیل کرده و فرهیخته گان خوبی پدران و مادران تقدیم این جامعه کردند و در حال خدمت هستند.

مهدی روشنفکر عنوان کرد :خوشبختانه وضعیت منابع انسانی که این حوزه دارد این قابلیت ها را دارند که آقای استاندار به خوبی دارند از این ظرفیت استفاده میکنند

نماینده مردم بویراحمد دنا ومارگون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:رونق صنعت گردشگری در این روستا نیازمند توجه اساسی مسئولان در توسعه زیرساخت‌های ارتباط و اجرای طرح هادی روستایی است و برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این مکان برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است و قطعا اجرا خواهد شد.

روشنفکر گفت:می طلبد ن تنها در بحث جداول کشاورزی بلکه در بحث جاده این که دغدغه اصلی این عزیزان هست وارد بشویم

روستای پر اشکفت روستای زیبای در ۵۵ کیلومتری شهر یاسوج قرار دارد که با توجه به مناظر طبیعی بسیار بکر و زیبا می‌تواند یکی از آزمونه‌های بوم‌گردی در استان کهگیلویه و بویراحمد تبدیل شود.

بر پایه این گزارش، این سفر پر خیر و برکت به همت نماینده عالی دولت دکتر احمد زاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دکتر مهدی روشنفکر و فرماندار شهرستان بویراحمد دکتر شهرام مهدوی مطلق همراه با مصوبات اثرگذار و تاریخی با حضور کلیه مدیران استانی و شهرستانی صورت گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
Amirreza یکشنبه , ۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶

درود بهتون.. درود به آقای اکرمیان بزرگ مرد روستای پراشکفت

نظرات بسته شده است.