کد خبر : 4029
دیدگاه‌ها برای بازدید میدانی مدیر کل امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری و جمعی از مدیران استانی شهرستانی از کارخانه تولیدی سنتی و نمیه صنعتی تولیدی لبنیات مشکول در یاسوج بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مرداد 1401 - 10:22
-

سرمایه گذار،با دست خالی شروع به کار فعالیت کردم هم اکنون هشت شعبه فروش ۴۹سرپرست خانوار بصورت مستقیم مشغول به کار هستند

سید حسین رازیان

بازدید میدانی مدیر کل امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری و جمعی از مدیران استانی شهرستانی از کارخانه تولیدی سنتی و نمیه صنعتی تولیدی لبنیات مشکول در یاسوج

بازدید میدانی مدیر کل امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری و جمعی از مدیران استانی شهرستانی از کارخانه تولیدی سنتی و نمیه صنعتی تولیدی لبنیات مشکول در یاسوج
حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا موسوی اعظم از استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیران اجرایی خواست تا در کوتاهترین زمان صدور مجوزها را انجام داده و زمین مورد نیاز، تسهیلات کم بهره و افزایش توان تولیدات محصولات را برای این سرمایه‌گذاران به وجود آورند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه،مهندس محسن ضامن فر گفت: اولویت اساسی دولت مردمی سیزدهم ایجاد اشتغال و حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران است.
وی تصریح کرد: استاندار محترم و معاون اقتصادی مصمم است تا موانع و چالش های پیش روی سرمایه گذاران در سریعترین زمان ممکن بر طرف کند.

مهندس ضامن فر، و هیئت همراه در حاشیه بازدید از این مجتمع تولیدی بیان کرد: درب اتاق محل کار مجموعه استانداری بر روی مراجعه کنندگان بخصوص کسانی که دستی در آستین دارند در امور سرمایه گذاری و اشتغال زایی باز است.

مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری واشتغال استانداری در این بازدید میدانی با اشاره به اینکه در برنامه‌ریزی توسعه اقتصادی استان، علاوه بر توجه به طرح های بزرگ اقتصادی وسرمایه بر به طرح های کوچک مقیاس با سرمایه گذاری اندک هم توجه شده است، گفت: از ظرفیت واحد های صنعتی و نیمه صنعتی ، مشاغل خانگی وصنایع روستایی برای سامان بخشیدن به اشتغال توجه ویژه‌ای شده است.

وی در پایان با اشاره به اهتمام مدیریت ارشد استان وتیم اقتصادی در جذب منابع تسهیلات منظور شده در امر اشتغال گفت: تلاش ویژه همه دستگاه‌ها برای سهولت وتسریع در پرداخت تسهیلات منظور شده است.

امام جمعه موقت شهر یاسوج، گفت: مسئولان در استان کهگیلویه و بویراحمد کمک به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران را یک جهاد مقدس در ایجاد تحولات اقتصادی کشور و استان بدانند.

حضرت حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا سید علی صالح موسوی اعظم در جریان بازدید از کارخانه تولیدی سنتی و نمیه صنعتی با نام مشکول، افزود: مهمترین مسئله برای کارآفرینان و تولیدکنندگان احترام و تکریم آنها در حل مشکلات و موانع اداری و تقویت مؤلفه‌های بهبود فضای کسب و کار است که خود می‌تواند زمینه ترغیب و تشویق بیشتر فعالان اقتصادی را فراهم کند.

امام جمعه محترم مرکز استان، بیان کرد:انتظار می‌رود با حمایت همه‌جانبه از فعالان اقتصادی و رفع موانع پیش رو به ویژه بروکراسی اداری فرصت بیشتری در پشتیبانی و حمایت از این مجموعه‌ها به وجود آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری سال‌هاست که با طرح موضوعات اقتصادی در ابتدای سال سعی می‌کند تا نظر مسئولان را به امر اقتصاد، اشتغال و تولید معطوف کند که در این زمینه سال به سال شعارها با عمق بیشتر و توجه به ابعاد مختلف تولید انجام می‌شود.

حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا موسوی اعظم از استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیران اجرایی خواست تا در کوتاهترین زمان صدور مجوزها را انجام داده و زمین مورد نیاز، تسهیلات کم بهره و افزایش توان تولیدات محصولات را برای این سرمایه‌گذاران به وجود آورند.

امام جمعه محترم و موقت مرکز استان، در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی فنی و حرفه‌ای آموزش‌های مورد نظر برای افراد جویای کار در همه مجموعه های تولیدی نظیر چنین مجموعه به وجود آمده و فرصت اشتغال مطلوب تا پایان سال فراهم آید.

سید یعقوب لطیف زاده، با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در امر تولید داخل و اشتغال نیازمند حمایت جمعی از مدیران دلسوز جدید استان هستیم.

این سرمایه گذار، گفت: در این کارخانه تا محل فروش اشتغال زایی مستقیم ۴۹نفر سرپرست خانوار بصورت مستقیم مشغول کار هستند، و در صورتی از نظر ارائه تسهیلات بانکی حمایت بشویم سطح خدمات دهی را در شهرستان های استان توسعه خواهیم داد.
لطیف زاده، سرمایه گذار این مجتمع تولیدی در پایان خاطرنشان کرد: با دست خالی شروع کردیم الان هشت شعبه فروش با محصولات متنوع لبنیات و در فضای کاملا بهداشتی به همشهریان خدمات داده میشود.

بر پایه این گزارش،در این بازدید میدانی با حضور امام جمعه محترم و موقت شهر یاسوج، مدیر کل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری، مدیر کل ارتباطات و فناوری استان، مهندس پور شریف معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان بویراحمد، مهندس فرامرزی معاون سازمان صنعت معدن و تجارت استان، عضو هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان، مهندس داروپناه مدیر صنایع تبدیلی جهاد کشاورزی استان انجام گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.