کد خبر : 4116
دیدگاه‌ها برای نماز جمعه امروز ( ۱۴٠۱/۰۵/۰۷) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید: بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 7 مرداد 1401 - 16:16
-

خبرنگار آقای طاعتی

نماز جمعه امروز ( ۱۴٠۱/۰۵/۰۷) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید:

نماز جمعه امروز ( ۱۴٠۱/۰۵/۰۷) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید:
امیدواریم همه بتوانند با درک و معرفت صحیح از قیام امام حسین علیه السلام و رعایت همه شئونات از برکات و فضائل عزاداری ماه محرم بهره مند شوند.

نماز جمعه امروز ( ۱۴٠۱/۰۵/۰۷) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.
امام جمعه سرفاریاب در ابتدا خود و همه نمازگزاران را به رعایت تقوی الهی توصیه و سفارش کردند و نهایت رضایت و خشنودی خداوند از انسان را در تقوی او ذکر کرد و در ادامه سلسله مباحث مربوط به اهمیت و ارزش ازدواج، تشکیل خانواده و تربیت نسل پاک از تأثیر و مخاطرات فضای مجازی در این خصوص سخن گفت.
حجت الاسلام زارعی پور با بیان اینکه استفاده درست و منطقی والدین از فضای مجازی بهترین الگو و تأثیرگذاری را بر روی فرزندان خواهد داشت گفت: در استفاده از فضای مجازی والدین باید نسبت به سه مورد مهم مخاطب، محتوی و مزاحمت های احتمالی فرزندان خود دقت و نظارت داشته باشند تا باعث انحراف و دیگر عواقب خطرناک برای آنها نشود.
ایشان در ادامه با اشاره به آغاز ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، آن حضرت را شریک و همراه قرآن خواند و اظهار امیدواری کرد که همه بتوانند با درک و معرفت صحیح از قیام امام حسین علیه السلام و رعایت همه شئونات از برکات و فضائل عزاداری ماه محرم بهره مند شوند.
خطیب نماز جمعه سرفاریاب همچنین به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و با بیان اینکه یکی از مهمترین دلایل قیام امام حسین علیه السلام عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر بوده گفت: همه افراد جامعه نسبت به انجام این فریضه الهی وظیفه دارند تا از شیوع گناه و هرزه در سطح جامعه جلوگیری شود.
وی همچنین روز صدا و سیما و روز جهانی شیر مادر را گرامی داشتند و با اشاره به مردم داری، مسئولیت پذیری و ثابت قدم بودن بر باورها و اعتقادات به عنوان صفات بارز شیخ فضل اللّه نوری، سالروز شهادت این عالم بزرگ را نیز گرامی داشتند.
زارعی پور تأکید بر کاملاً مردمی بودن و استثنائی بودن نماز جمعه و الگو بودن ائمه جمعه در رعایت تقوی برای مردم را از نکات مهم فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار ائمه جمعه کشور به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی با ایشان ذکر کرد و از برگزاری میز خدمت به همین مناسبت توسط مسئولین در سرفاریاب در هفته گذشته تشکر کردند.
خطر وقوع سیل و ضرورت رعایت موارد ایمنی در این خصوص از طرف عموم مردم و آمادگی و پای کار بودن همه دستگاه های مربوطه و مسئولین برای کاهش و رفع خطرات و خسارتهای احتمالی پایان بخش سخنان امام جمعه سرفاریاب در خطبه دوم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.