کد خبر : 4211
دیدگاه‌ها برای بازدید امام جمعه سرفاریاب از روستاهای درگیر بارندگی و سیل های اخیر در منطقه سادات امامزاده علی ( ع ). بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مرداد 1401 - 0:37
-

خبرنگار آقای طاعتی

بازدید امام جمعه سرفاریاب از روستاهای درگیر بارندگی و سیل های اخیر در منطقه سادات امامزاده علی ( ع ).

بازدید امام جمعه سرفاریاب از روستاهای درگیر بارندگی و سیل های اخیر در منطقه سادات امامزاده علی ( ع ).
مردم این مناطق در اثر بارش های سیل آسای اخیر دچار آبگرفتگی و ورود گل ولای به خانه ها و اسباب و اثاثیه، قطعی آب هستند و تخریب شدید راه ها و مسیرهای دسترسی به روستاها و خانه های حدود بیست منطقه ی عشایری نیز از دیگر مشکلات جدی این مردم می باشد.

امام جمعه سرفاریاب از روستاهای درگیر بارندگی و سیل های اخیر در دهستان سادات امامزاده علی ( ع ) بازدید کردند.
در این بازدید امام جمعه سرفاریاب به همراه فرمانده حوزه مقاومت بسیج و رئیس شورای اسلامی شهر سرفاریاب از نزدیک وضعیت مردم در روستاهای سادات امامزاده علی( ع )، رودخانه سادات، دره آخوند، دلی خلیفه ای، دره پلنگی، چال تاگ، دلی مو، تنگ بجک، کندال و دره گل زرد و … را بررسی و از میزان خسارتها و مشکلات ناشی از بارندگیها در این مناطق اطلاع یافتند.
زارعی پور گفت: طبق شواهد و گفته های اهالی، مردم این مناطق در اثر بارش های سیل آسای اخیر دچار آبگرفتگی و ورود گل ولای به خانه ها و اسباب و اثاثیه، قطعی آب هستند و تخریب شدید راه ها و مسیرهای دسترسی به روستاها و خانه های حدود بیست منطقه ی عشایری نیز از دیگر مشکلات جدی این مردم می باشد.
وی در طی این بازدید و آگاهی از حجم مشکلات و خسارتها از مسئولین بخش و شهرستان خواست تا هر چه سریعتر به این مناطق سرکشی کرده و نسبت به رفع مشکلات اساسی مثل جاده و آب و برآورد و جبران خسارتهای وارده در زمینه های مختلف کشاورزی، باغات، احشام و… اقدام نمایند.
ایشان در پایان این سرکشی و بازدید، ضمن اظهار همدردی و نگرانی از خسارتها و تلفات ناشی از سیل در دیگر مناطق استان و شهرستان، بر پیگیری همه مسئولین مربوطه برای رفع نیازمندیها، حمایت و همکاری نهادهای امداد رسان به مردم در حوزه سادات امامزاده علی ( ع ) که به نوعی در جریان بارندگیها و سیل اخیر علیرغم مشکلات و خسارتهای وارده به آنان فراموش شده اند، تأکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.