کد خبر : 4254
دیدگاه‌ها برای نشست ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر کشور/احمدزاده با تشکر از حضور وزیر کشور و شنیدن مطالبات مردم گفت/نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، استان ما، استانی غنی و دارای ظرفیت است اما همچنان محروم است بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مرداد 1401 - 22:14
-

بسیاری از مدیران در این شرایط خواب نداشتند، اکیپ های اورژانس، دستگاه های خدمات رسان

سید حسین رازیان

نشست ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر کشور/احمدزاده با تشکر از حضور وزیر کشور و شنیدن مطالبات مردم گفت/نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، استان ما، استانی غنی و دارای ظرفیت است اما همچنان محروم است

نشست ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر کشور/احمدزاده با تشکر از حضور وزیر کشور و شنیدن مطالبات مردم گفت/نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، استان ما، استانی غنی و دارای ظرفیت است اما همچنان محروم است
روشنفکر به نابودی مبلمان شهری در یاسوج و زیرساخت آن اشاره داشت و گفت؛ دامداران، عشایر و راه ها از سیل آسیب دیدند و از شما تقاضای بررسی

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی عصر کهگیلویه و به نقل از صبح زاگرس، استاندار در ابتدای این جلسه با تسلیت ایام سرور و سالار شهیدان گفت: استانی هستیم که میزان خسارت زیاد است و آسیب ها فراوان به مردم وارد شده است اما با آغاز وضعیت خدمت رسانی به سیل زدگان، با آگاهی به مردم در خصوص مشکلات گام برداشتیم، در این روز ها بالغ بر ۶ میلیون پیامک با وضعیت قرمز برای مردم اطلاع رسانی شد.

احمد زاده به جلسات هشدار برای پیشگیری از سیل و لغو مرخصی مدیران و تاکید برای حضور فرمانداران در محل کار اشاره داشت و گفت: بسیاری از مدیران در این شرایط خواب نداشتند، اکیپ های اورژانس، دستگاه های خدمات رسان، امداد رسانی ها در دستور کار قرار گرفت.

این مسئول با بیان اینکه ماحصل تلاش ها نبود تلفات جانی بود، گفت: افتخار می کنیم اعلام شود که با وجود خسارت به زیرساخت ها، جاده ها و عشایر حتی یک نفر مصدوم از سیل گزارش نشد و این موضوع نشان از انسجام درونی بین مردم و مدیران است.

احمدزاده با تشکر از حضور وزیر کشور و شنیدن مطالبات مردم گفت: از شما مردم‌داری و شنیدن درد آنها را درس گرفتیم.

نماینده بویراحمد دنا و مارگون همچنین با تشکیل ایام عزای حسینی گفت: سردار وحیدی بسیاری از بحران های کشور را اداره کرده است، در این راستا از حضورتان تشکر می کنم.

مهدی روشنفکر تلاش های مدیران را در شرایط سیل مناسب دانست و گفت: استان ما، استانی غنی و دارای ظرفیت است اما همچنان محروم است.

 وی به تلاش های مجموعه استان برای نداشتن تلفات جانی اشاره داشت و گفت: آسیب مادی فراوانی به این استان وارد شد و از شما به عنوان وزیر کشور انتظار داریم این آسیب ها شناسایی و از مردم استان حمایت کنید.

روشنفکر به نابودی مبلمان شهری در یاسوج و زیرساخت آن اشاره داشت و گفت؛ دامداران، عشایر و راه ها از سیل آسیب دیدند و از شما تقاضای بررسی این آسیب ها و مشکلات را داریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.