کد خبر : 4310
دیدگاه‌ها برای نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۵/۱۴) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید. بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 14 مرداد 1401 - 16:36
-

خبرنگار آقای طاعتی

نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۵/۱۴) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۵/۱۴) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.
حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام، مظهر شجاعت و وفاداری و الگوی ناب ولایت مداری است و حفظ دین اسلام از بدعتها از مهمترین دلایل قیام امام حسین علیه السلام است.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۵/۱۴) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.
امام جمعه سرفاریاب ابتدا خود و همه نمازگزاران را به رعایت تقوی الهی سفارش کرد و تقوی را موجب پاکی گناهان و رهایی از سختی و عذابهای دنیوی و اخروی ذکر کرد.
حجت الاسلام زارعی پور در ادامه مباحث مربوط به اهمیت ازدواج و تشکیل خانواده و تربیت نسل پاک گفت: آگاه کردن فرزندان از دلایل قیام اباعبداللّ علیه السلام و حاضر کردن و مشارکت دادن آنها در برنامه ها و مجالس عزاداری در این ایام از وظایف والدین و موجب ایجاد محبت و معرفت آنان نسبت به امام حسین ( ع ) و ائمه معصوم علیهم السلام خواهد شد و طبق فرموده حضرت رسول(ص): حب پیامبر و اهل بیت و آشنایی و تلاوت قرآن از خصلتهایی است که موجب رشد معنوی و مظهر ایمان و پاکی در فرزندان خواهد شد.
وی در ادامه روز کرامت انسانی و حقوق بشر اسلامی را یادآور شد و استقلال و آزادی اجتماعی را از ویژگیهای بارز جامعه اسلامی برشمرد.
ایشان همچنین با گرامی داشت یاد و خاطره همه شهیدان، شهدای مدافع حرم را مجاهدان راه حق برشمرد که با شکست جبهه تکفیر از وطن، ناموس و ارزشهای انقلاب به درستی دفاع کردند.
خطیب جمعه سرفاریاب شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار را گرامی داشت و از تلاش ها و خدمات خبرنگاران در انعکاس رویدادها در سطح جامعه و پای کار آوردن مسئولان برای حل مشکلات مردم قدردانی کردند.
حجت الاسلام زارعی پور با تسلیت ایام تاسوعا و عاشورا، حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام را مظهر شجاعت و وفاداری و الگوی ناب ولایت مداری ذکر کرد و حفظ دین اسلام از بدعتها را از مهمترین دلایل قیام امام حسین( ع ) دانست و به همه مردم توصیه کرد در این ایام با حضور مخلصانه در مجالس عزاداری ابا عبدالله و یاران با وفایش خود را از برکات معنوی برخوردار و با ایجاد وحدت و همدلی، برنامه های عزاداری را کانون همبستگی و اتحاد قرار دهند.
امام جمعه سرفاریاب در پایان با اشاره به مسئله بارندگیها و جاری شدن سیل در برخی نقاط استان، شهرستان و بخش و خسارتهای ناشی از آن، ضمن تشکر از تلاش های مسئولین در این زمینه گفت مردم در برخی موارد از عملکرد مسئولین انتقاد و گلایه دارند که امیدواریم بدون تبعیض و با جدیت کامل نسبت به رفع مشکلات و انجام مطالبات قانونی و مورد انتظار عموم مردم در همه زمینه ها اقدام نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.