کد خبر : 4389
دیدگاه‌ها برای مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان/ ایجاد مرکز نوآوری ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان کهگیلویه وبویراحمد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 15 مرداد 1401 - 20:54
-

موفقیت های مرکز نوآوری ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مستلزم پژوهش های بنیادی و همکاری مثلث مراکز علمی ودانشگاهی، دولت و صنعت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان/ ایجاد مرکز نوآوری ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان کهگیلویه وبویراحمد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان/ ایجاد مرکز نوآوری ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان کهگیلویه وبویراحمد
دنیای امروز را به مانند یک دهکده با ارتباطات نزدیک در نظر بگیریم وجود یک فضای پراز رقابت به خوبی احساس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از ایجاد مرکز نوآوری ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان کهگیلویه وبویراحمد با هدف ایجاد فضای رقابت و تولید دانش بنیان در این حوزه خبر داد.

سیدمحمودرادمنش مدیرکل ارتباطات استان در نشست تخصصی که با حضور رئیس پارک علم و فناوری استان، رئیس بنیاد نخبگان استان و برخی از مسئولین دستگاههای اجرایی استان برگزار شد گفت:بوجودآمدن تغییرات سریع در فناوری های روز دنیا، ایجاد مراکز نوآوری را به یک نیاز تبدیل کرده است.

رئیس شورای راهبری ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود:وقتی دنیای امروز را به مانند یک دهکده با ارتباطات نزدیک در نظر بگیریم وجود یک فضای پراز رقابت به خوبی احساس می شود.

رادمنش هدف یک مرکز نوآوری را ایجاد اکوسیستمی شامل استارت آپ ها، شتاب دهنده ها، سرمایه گذاران، فروشندگان و موسسات دانشگاهی دانست و گفت: این قطب های نوآوری هستند که می توانند منجر به تولید محصولات دانش بنیان و ثروت آور باشند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: موفقیت های مرکز نوآوری ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مستلزم پژوهش های بنیادی و همکاری مثلث مراکز علمی ودانشگاهی، دولت و صنعت است.

رادمنش همچنین از آمادگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و پیگیری ها ورایزنی های صورت پذیرفته برای حمایت از این مرکز و توسعه آن خبر داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.