کد خبر : 4516
دیدگاه‌ها برای گزیده ای از فعالیت های کانون فرهنگی تبلیغی نورالزهرا ( س ) و هیئت مذهبی الزهرا ( س ) در سرفاریاب: بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مرداد 1401 - 11:14
-

خبرنگار آقای طاعتی

گزیده ای از فعالیت های کانون فرهنگی تبلیغی نورالزهرا ( س ) و هیئت مذهبی الزهرا ( س ) در سرفاریاب:

گزیده ای از فعالیت های کانون فرهنگی تبلیغی نورالزهرا ( س ) و هیئت مذهبی الزهرا ( س ) در سرفاریاب:
قیام و نهضت عاشورا برای عموم بشریت درس آموز است و یکی از درس های مهم واقعه عاشورا به ما دشمن شناسی است که در فضای غبارآلود تبلیغات و شایعات، فقط با اخلاص و ایمان می توانیم حق را تشخیص دهیم و به یاری امام زمان خود بشتابیم.

گزیده ای از فعالیت های کانون فرهنگی تبلیغی نورالزهرا ( س ) و هیئت مذهبی الزهرا ( س ) در سرفاریاب.
مراسم سوگواری و عزاداری اباعبداللّه الحسین ( ع ) و امام سجاد ( ع ) توسط هیئت مذهبی الزهرا ( س ) و کانون فرهنگی تبلیغی نورالزهرا در روستای دهنو اسلام آباد سرفاریاب برگزار گردید.
امام جمعه سرفاریاب با ذکر اینکه قیام و نهضت عاشورا برای عموم بشریت درس آموز است گفت: یکی از درس های مهم واقعه عاشورا به ما دشمن شناسی است که در فضای غبارآلود تبلیغات و شایعات، فقط با اخلاص و ایمان می توانیم حق را تشخیص دهیم و به یاری امام زمان خود بشتابیم.
حجت الاسلام زارعی پور همچنین گفت: حاکمان جور مردم را برده و کنیز و سرمایه های عمومی مردم و دین خدا را بازیچه دست خود می گیرند که باید مؤمنان همواره در مقابل آنان مبارزه و استقامت کنند و همچون ائمه معصوم علیهم السلام و امام حسین( ع ) شهادت را بر زندگی خفت بار و تبعیت از حاکمان فاسد ترجیح دهند.
مسئول کانون فرهنگی تبلیغی نورالزهرا ( س ) و هیئت مذهبی الزهرا ( س ) در روستای دهنو اسلام آباد با تسلیت ایام عزاداری امام حسین ( ع ) و سالروز شهادت امام سجاد ( ع ) از فعالیت این هیئت در ایام محرم و سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان در سرفاریاب خبر داد و گفت: این هیئت هر ساله با حضور پرشور مردم روستا و مداحان و سخنرانان در سوگ امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش به عزاداری می پردازند.
خانم الهی نیک با اشاره به اینکه امسال نیز در سه شب اخیر با پخت بیش از هزار پرس غذا و پذیرائی از نیازمندان و عزاداران میزبان آنان بودیم، برگزاری کلاس های قرآن و احکام برای دختران نوجوان، برپائی موکب در دهه ولایت ( عید قربان تا غدیر )، برپائی غرفه های ارائه ملزومات عفاف و حجاب و کارهای جهادی مثل تهیه بسته های حمایتی و معیشتی و پخت غذای گرم و توزیع بین نیازمندان و قربانی کردن گوسفند و توزیع گوشت و کیسه های آرد میان افراد کم بضاعت، را از دیگر فعالیتها و اقدامات کانون فرهنگی تبلیغی نورالزهرا ( س ) و هیئت الزهرا ( س ) در سرفاریاب ذکر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.