کد خبر : 4859
دیدگاه‌ها برای همزمان با هفته دفاع مقدس عملیات بیت‌المقدس در یاسوج بازسازی می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 29 مرداد 1401 - 1:00
-

پیشکسوتان دفاع مقدس اولین گروهی بودند که وارد جبهه مقاومت شدند

سید حسین رازیان

همزمان با هفته دفاع مقدس عملیات بیت‌المقدس در یاسوج بازسازی می شود

همزمان با هفته دفاع مقدس عملیات بیت‌المقدس در یاسوج بازسازی می شود
هر نهاد و اداره‌ای باید وظیفه خود را در اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس انجام دهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی عصر کهگیلویه، به نقل از روابط عمومی سپاه فتح استان، سردار حسن حکمتیان، فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، ۲۴ مردادماه در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با اشاره به این سخن رهبر کبیر انقلاب اسلامی که فرمودند «نگذارید پیشکسوتان شهادت و خون در پیچ و خم زندگی روزمره خود، به فراموشی سپرده شوند.»، اظهار کرد: رزمندگان سند افتخار این استان هستند و حتماً در آینده هم به آنها نیاز داریم.

وی افزود: هر جا که پیشکسوتان جهاد و مقاومت وارد شدند به ما کمک کردند و هر جا پیشکسوتان دل‌نگرانی داشتند، دچار مشکل شدیم.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه پیشکسوتان دفاع مقدس اولین گروهی بودند که وارد جبهه مقاومت شدند، ابراز کرد: امنیت خود را مدیون پیشکسوتان دفاع مقدس هستیم و تا ناامنی نباشد قدر امنیت را نمی‌دانیم.

سردار حکمتیان با اشاره به رشادت‌های رزمندگان تیپ ۴۸ فتح در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: بعد از دوران دفاع مقدس، حدود ۱۵ سال است که در مرزهای کشور و در سیل و آتش‌سوزی و … حضور داریم و در طول ۱۵ سال گذشته، به جز نماینده ولی‌فقیه در استان، یک مسئول از استان حال ما را نپرسید.

وی با بیان اینکه هر نهاد و اداره‌ای باید وظیفه خود را در اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس انجام دهد، یادآور شد: تیپ ۴۸ فتح استان هر ساله همزمان با هفته دفاع مقدس عملیات‌هایی را در ساحل رودخانه بشار بازسازی می‌کند که امسال نیز بازسازی عملیات «بیت‌المقدس» را در دستور کار داریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.