کد خبر : 5076
دیدگاه‌ها برای افتتاح و کلنگ زنی ۴۰ طرح در شهرستان چرام با اعتبار ۱۴۶ میلیارد تومان در هفته دولت. بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 4 شهریور 1401 - 22:39
-

خبرنگار آقای طاعتی

افتتاح و کلنگ زنی ۴۰ طرح در شهرستان چرام با اعتبار ۱۴۶ میلیارد تومان در هفته دولت.

افتتاح و کلنگ زنی ۴۰ طرح در شهرستان چرام با اعتبار ۱۴۶ میلیارد تومان در هفته دولت.
به طور کلی بالغ بر چهل طرح با اعتباری معادل ۱۴۶٠ میلیارد ریال را در حوزه مختلف در سطح شهرستان و در هفته دولت مورد بهره برداری یا عملیات اجرائی آنها را شروع خواهیم کرد که طرح های مربوط به حوزه راهداری، بیمارستان، تصفیه خانه فاضلاب مرکز شهرستان از جمله این طرح ها خواهد بود.

فرماندار چرام به همراه تعدادی از مدیران شهرستانی به مناسبت هفته دولت پس از غبار روبی از گلزار شهداء در نماز جمعه سرفاریاب حضور یافت و گزارشی از عملکرد یکساله و طرح های مورد بهره برداری یا شروع بکار شده در شهرستان و خاصه بخش سرفاریاب را ارائه کرد.
توفیقیان در سخنان خود ابتدا با گرامی داشت سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر و هفته دولت به مقام شامخ آن شهیدان گرانقدر و ۷۲ شهید بخش سرفاریاب ادای احترام کردند.
ایشان هفته دولت را فرصتی برای تبیین دستاوردهای نظام و برنامه ها و اقدامات دولتها عنوان کرد و از امام جمعه سرفاریاب به خاطر در اختیار قرار دادن این فرصت و وقت تشکر نموده و از مردم محجوب سرفاریاب که حتی در بیان مطالبات به حق خود نیز دارای حجب و حیا هستند قدر دانی کرد.
وی وجه تسمیه دولت آقای رئیسی به عنوان دولت کریمه یا دولت انقلابی را نفی کننده اقدامات و تلاش های دیگر دولتهای پس از انقلاب ندانست و ضرورت تلاش های مضاعف و اقدامات کاربردی تر متناسب با شرایط فعلی را تفسیر و تراز دولت انقلابی دانست.
فرماندار شهرستان چرام در ادامه گفت: به طور کلی بالغ بر چهل طرح با اعتباری معادل ۱۴۶٠ میلیارد ریال را در حوزه مختلف در سطح شهرستان و در هفته دولت مورد بهره برداری یا عملیات اجرائی آنها را شروع خواهیم کرد که طرح های مربوط به حوزه راهداری، بیمارستان، تصفیه خانه فاضلاب مرکز شهرستان از جمله این طرح ها خواهد بود.
دکتر توفیقیان افتتاح سایت جدید تنگ پیرزال در حوزه ارتباطات و فناوری، آبرسانی به دلی مو، تامین اعتبار برای اصلاح سرچشمه آب شرب شهر سرفاریاب و پیگیری جدی مشکل تنش آبی در سطح بخش با تامین اعتبار لازم که انشاءالله روستاهای تابعه مثل دهنو و محله مشایخ شهر سرفاریاب نیز مشکل آب آنها مرتفع خواهد شد، افتتاح چمن مصنوعی روستای دهنو و سواری، لکه گیری آسفالت از روستای نهم تا امام زاده اسماعیل (ع)، فاز دوم واریانت آب حیاط تا جوخانه، و در حوزه شهری نیز افتتاح کانال هدایت سیلاب، تعمیرات اساسی غسالخانه، تامین اعتبار برای چمن ورزشگاه و کف پوش سالن ورزشی سرفاریاب، را ازجمله طرح های مورد اشاره و مختص به بخش سرفاریاب عنوان کرد.
ایشان همچنین پروژه جاده دمه با مبلغ اعتباری ۲٠٠ میلیارد ریال، اصلاح پیچ های تنگ پیرزال با اعتباری بالغ بر ۱۵٠ میلیارد ریال و آماده انتقال بودن عرشه پل بیدانجیر از نقاط محروم بخش و شهرستان را از دیگر پروژه های حوزه سرفاریاب بر شمرد.
توفیقیان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به بارندگیهای چند وقت پیش و وقوع سیل در برخی مناطق سردسیری شهرستان و به جای گذاشتن خسارتهای سنگین در این مناطق گفت: با اهتمام ویژه دولت، استاندار محترم، مدیریت بحران استان و نماینده محترم مردم در مجلس و همچنین مدیران استانی و شهرستان سعی شد امکانات مورد نیاز به منطقه گسیل داده شود و مشکلات ارتباطی و جاده ها مرتفع شده بجز در محدوده پهنا للی که همین امروز و فردا نیز برای این قسمت اقدام خواهد شد، از همراهی مردم بخش و همه کارکنان و مدیران ادارات و نهادها در سطح بخش، شهرستان و استان و برادران سید رحمت الله و سید حجت الله کشاورز و سید فاخر تقوی که از بخش خصوصی در این زمینه همکاری و حمایت کردند تشکر و قدر دانی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.