کد خبر : 524
دیدگاه‌ها برای بازدیدفرماندارشهرستان چرام به همراه دستگاههای خدمات رسان از روستاهای کمتربرخوردار بخش سرفاریاب بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 17:19
-

آقای طاعتی زاده

بازدیدفرماندارشهرستان چرام به همراه دستگاههای خدمات رسان از روستاهای کمتربرخوردار بخش سرفاریاب

بازدیدفرماندارشهرستان چرام به همراه دستگاههای خدمات رسان از روستاهای کمتربرخوردار بخش سرفاریاب
سیدعبدالرحمن توفیقیان لازمه‌ی توسعه‌ی روستا‌ها را افزایش امکانات و خدمات زیربنانی دانست و افزود: ساکنان این روستا‌ها هنوز در خم مشکلات زیرساختی از جمله تامین آب، برق رسانی و راه‌های ارتباطی هستند

به گزارش پایگاه خبری عصرکهگیلویه”امروز فرماندار شهرستان چرام به همراه مسئولان دستگا‌ههای خدمات رسان از روستا‌های گوشه، نارکون، سیلارستان، جورکها، سواری، پالکی و شیخ هابیل بازدید و از نزدیک با مشکلات و درخواست‌های مردم ساکنان در این روستا‌ها آشنا شد و پای صحبت و درد دل مردم این روستا‌ها نشست.
در این بازدید اهالی این روستا‌ها ازوضعیت نامناسب راه‌های ارتباطی، عدم گاز رسانی، عدم شبکه آبرسانی و تامین آب موردنیاز، وضعیت نامناسب و عدم پوشش تلفن همراه و اینترنت بعنوان مهمترین مشکلات خود مطرح کردند و خواستار رفع این مشکلات شدند.
فرماندار شهرستان چرام در این بازدید گفت: با وجود خدمات نظام در ابعاد مختلف به مردم این روستا، اما هنوز محرومیت‌های زیادی در این مناطق روستایی وجود دارد و روستائیان با مسائل و مشکلات گوناگونی مواجه هستند.
سیدعبدالرحمن توفیقیان لازمه‌ی توسعه‌ی روستا‌ها را افزایش امکانات و خدمات زیربنانی دانست و افزود: ساکنان این روستا‌ها هنوز در خم مشکلات زیرساختی از جمله تامین آب، برق رسانی و راه‌های ارتباطی هستند..
آقای توفیقییان با بیان اینکه در این سفر مقرر شد برای رفاه حال مردم در این روستا‌ها در کوتاهترین زمان ممکن جاده‌های ارتباطی برخی از روستا‌ها و مناطقی که با بارندگی مسدود و با مشکل مواجه می‌شوند سریعاً بازگشایی شوند اضافه کرد: و در دراز مدت با برنامه ریزی‌هایی لازم، خدمات رسانی در زمینه‌های تامین برق، آب، گاز و اقدامات حمایتی مؤثر را در دستور کار قرار خواهیم داد.
فرمانده حوزه مقاومت حضرت ابوالفضل (ع) سرفاریاب هم در این سفر از توزیع بسته های معیشتی بین خانواره ها‌ی نیازمند دهستان زیلایی خبر داد و گفت: در قالب طرح کمک‌های مومنانه به کمک خیران و مجموعه بسیج سازندگی سپاه و همکاری گروه‌های جهادی، ۱۵۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، عدس، رب و لپه به ارزش تقریبی هر بسته ۶ میلیون ریال تهیه و بین خانوار‌های محروم در سطح بخش سرفاریاب توزیع شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.