کد خبر : 5253
دیدگاه‌ها برای اقدام بزرگ گروه جهادی شهدای کهگیلویه برای زوار اربعین حسینی: بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 شهریور 1401 - 7:59
-

خبرنگار آقای طاعتی

اقدام بزرگ گروه جهادی شهدای کهگیلویه برای زوار اربعین حسینی:

اقدام بزرگ گروه جهادی شهدای کهگیلویه برای زوار اربعین حسینی:
در مجموع روزانه بیش از ۵ هزار قرص نان در این سه کارگاه پخت می شود تا پس از بسته بندی و آماده شدن به موکب شهدای کهگیلویه ارسال و مورد استفاده زوار اربعین حسینی و عتبات عالیات قرار گیرد.

اقدام بزرگ گروه جهادی شهدای کهگیلویه برای زوار اربعین حسینی-
گروه جهادی شهدای کهگیلویه با کمک و همکاری خواهران جهادی و با راه اندازی سه کارگاه نسبت به پخت نان محلی برای پذیرائی از زائران اربعین امام حسین علیه السلام اقدام نموده است.
مسئول این گروه جهادی با اعلام اینکه بیش از یکصد جهادگر خواهر در این کارگاه ها در روستای طولیان برای پخت نان همکاری می کنند گفت: کارگاه مستقر در حرم امام زاده صفدر ( ع ) بزرگتر بوده و در مجموع روزانه بیش از ۵ هزار قرص نان در این سه کارگاه پخت و تاکنون بیش از ۲۵ هزار قرص نان آماده شده تا پس از بسته بندی به موکب شهدای کهگیلویه ارسال و مورد استفاده زوار اربعین حسینی و عتبات عالیات قرار گیرد.
سید سجاد شیروان همچنین عمده فعالیت های گروه جهادی شهدای کهگیلویه را عمرانی و فرهنگی عنوان کرد و گفت: این گروه جهادی که در سال ۱۳۹۹ برترین گروه جهادی در سطح کشور شناخته شده در زمان بیماری کرونا بزرگترین کارگاه تولید ماسک را راه اندازی و با تولید ماسکهای فراوان، آنها را بین نیازمندان و عموم مردم توزیع کرد.
ایشان همچنین اعزام نیروی امدادی و کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه و سی سخت، کمک و اعزام نیرو در زمان سیل خوزستان را از دیگر فعالیتهای گروه جهادی شهدای کهگیلویه نام برد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.