کد خبر : 548
دیدگاه‌ها برای سفرکاروان سلامت هلال احمربه روستاهای سیلارستان وپهلکی (بخش سرفاریاب) بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 18:24
-

آقای طاعتی زاده

سفرکاروان سلامت هلال احمربه روستاهای سیلارستان وپهلکی (بخش سرفاریاب)

سفرکاروان سلامت هلال احمربه روستاهای سیلارستان وپهلکی (بخش سرفاریاب)
کاروان سلامت و مددکاری جمعیت هلال احمر به صورت ماهانه به مناطق محروم اعزام می‌شود تا در حوزه درمان و توزیع بسته های معیشتی اقدامات موثری انجام می دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر چرام گفت: به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، پس از بررسی و شناسایی مناطق محروم، کاروان سلامت به روستا‌های پهلکی، سیلارستان و جورک از توابع بخش سرفاریاب اعزام شدند.

علمدار دستور با بیان اینکه ساکنان این مناطق با همکاری بسیج سپاه ناحیه و شبکه بهداشت و درمان علاوه بر خدمات پزشکی و درمانی بسته‌های حمایتی و معیشتی نیز دریافت کردند افزود: بیش از ۱۵۰ نفر از اهالی این منطقه به همت بسیج ناحیه شهرستان چرام ویزیت رایگان شدند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: کاروان سلامت و مددکاری جمعیت هلال احمر به صورت ماهانه به مناطق محروم اعزام می‌شود تا در حوزه درمان و توزیع بسته های معیشتی اقدامات موثری انجام می دهند.
حجت الاسلام غفاریان افزود: در این سفر بیش از ۵۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر به ارزش ۸۵ میلیون ریال بین دانش آموزان و خانواده‌های نیازمند توزیع شد.
دهستان پشته زیلایی سرفاریاب دارای ۴۰روستا و حدود ۳۵۰۰ نفر جمعیت است که از جمله مناطق کمتر برخوردار کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.