کد خبر : 620
دیدگاه‌ها برای متن پیام تقدیر و تشکر خانواده های زنده یاد مهندس علی کرامت پور از مردم و مسئولان بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 بهمن 1400 - 0:14
-

سالها پیش در خانواده‌ای خداباور و پاک نهاد نوزادی پای به جهان گشود و در دامنی پاک و در کنار اجاقی ساده پرورش یافت. بالید و بزرگ شد

پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه

متن پیام تقدیر و تشکر خانواده های زنده یاد مهندس علی کرامت پور از مردم و مسئولان

متن پیام تقدیر و تشکر خانواده های زنده یاد مهندس علی کرامت پور از مردم و مسئولان
مهندس علی کرامت پور پس از سالها خدمت و عشق به مردم و تحمل سالها درد و رنج، با خوشنامی و سرافرازی و شکوه تمام به دیار معبودی شتافت که سالیان سال زینت بخش زندگی و مجاهدت ها و خدماتش بود

 

پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه، در پی درگذشت مهندس علی کرامت پور از مدیران جهادگر دهه های ۷۰ و ۸۰ استان کهگیلویه و بویراحمد، خانواده ایشان پیام تقدیر و تشکر صادر کردند.

متن کامل پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»

سالها پیش در خانواده‌ای خداباور و پاک نهاد نوزادی پای به جهان گشود و در دامنی پاک و در کنار اجاقی ساده پرورش یافت. بالید و بزرگ شد.

شیری پاک و نانی حلال و دعایی برآمده از یک دل روحانی ، ره‌توشه این مسافر بود.

از همان روزهای نخست زندگی، شکوه و بزرگی از چشمان آن مرد می بارید.

علی آبروی خانواده و و خاندان و طایفه بود.

روزهای سرد و سیاه ستمشاهی ، آزمونی بزرگ برای او بود.در طلیعه شکوهمند انقلاب سر از پای نمی‌شناخت و همه آرزوهای خفته خود را در انقلاب و امام میدید ، شوق دوست او را بی تاب می کرد.

در آوردگاه عشق، مشق جانبازی کرد و عاشقانه برای ایمان و ایران و آرمانش مجاهدت ها کرد.

زنده یاد مهندس علی کرامت پور با هوش سرشار و با پشتکار شگفت‌انگیز خود ، مدارج عالی علمی را در دو رشته مهندسی عمران آب و راه و ساختمان از دانشگاه پرآوازه کشور یعنی پلی تکنیک (امیرکبیر تهران) با سربلندی تمام طی کرد و پس از دانش آموختگی از آن دانشگاه مهم به میدان آمد، لباس جهاد پوشید و سالها در جهاد سازندگی استان در کسوت یک جهادگر متخصص و متعهد از جان و جوانی خود مایه گذاشت تا دردهای کهنه و نهفته مردم را درمان کند.

معاونت فنی و عمرانی شهرداری یاسوج، مدیریت تضمین کیفیت شرکت برق استان، مدیریت کل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از دیگر سنگرها و یادگاری های فراموش ناشدنی این مردبزرگ بود.

تاسیس و مدیرعاملی شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه در استان های کهگیلویه و بویراحمد و گیلان ، برگهای زرین دیگری از کارنامه درخشان وسراسر افتخار این مردبزرگ است که همواره برای خدا و مردم می‌کوشید.

مهندس علی کرامت پور پس از سالها خدمت و عشق به مردم و تحمل سالها درد و رنج، با خوشنامی و سرافرازی و شکوه تمام به دیار معبودی شتافت که سالیان سال زینت بخش زندگی و مجاهدت ها و خدماتش بود.

بدین وسیله از طرف اهالی نجیب و شریف پراشکفت، وخانواده های کرامت پور ، ضامن فر و رادمنش وجمیع منسوبین ، مراتب سپاس صادقانه و صمیمانه خود را از همراهی، همدلی و همدردی همه مردم در گستره جغرافیایی استان از اصحاب عظام و کرام اعلام می داریم.

از روحانیت معظم و همه مسئولین خدمتگزار کشوری و لشکری بویژه حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده محترم مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی ، نمایندگان ادوار مجلس ، استانداران سابق ، شخصیت های محلی ، معاونین محترم استاندار ، مدیران کل ادارات ونهادهای دولتی استان و شهرستانها ،فرمانداران محترم ، روحانیت معظم ، مدیران بنگاههای تولیدی وصنعتی ، کارکنان وروسای دانشگاه علوم پزشکی ومراکز بهداشت استان و شهرستانها ، مدیران وکارکنان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان و شهرستانها ، روسای اتاقهای اصناف شهرستانها و اتحادیه ها ، اعضای شورای اداری شهرستانهای گچساران و باشت ، مدیران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان ، جهادگران و بسیجیان و تمام اقشار مردم که با ارسال پیام ویا حضور خود با خانواده داغدار ابراز همدردی نمودند سپاسگزاری می کنیم.

و توفیق جبران اینهمه مهربانی احساس همدردی را ازپروردگار بزرگ مسئلت داریم .

خانواده های کرامت پور ، ضامن فر ، رادمنش وهمه منسوبین و اهالی فرهنگ دوست پراشکفت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.