کد خبر : 625
دیدگاه‌ها برای برگزاری جشن عبادت و بندگی دانش آموزان دختر ۹ ساله سرفاریاب به همت موسسه ی خیریه ی آبشار عاطفه ها و با همکاری آموزش و پرورش. بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 بهمن 1400 - 8:35
-

آقای طاعتی زاده

برگزاری جشن عبادت و بندگی دانش آموزان دختر ۹ ساله سرفاریاب به همت موسسه ی خیریه ی آبشار عاطفه ها و با همکاری آموزش و پرورش.

برگزاری جشن عبادت و بندگی دانش آموزان دختر ۹ ساله سرفاریاب به همت موسسه ی خیریه ی آبشار عاطفه ها و با همکاری آموزش و پرورش.
در مقام والای فاطمه همین بس که پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص) فرمودند خشنودی خداوند در گرو خشنودی فاطمه(س) و غضب خداوند در گرو غضب اوست

گزارش پایگاه خبری عصرکهگیلویه”

همزمان با فرارسیدن ولادت با سعادت دخت نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا سلام اللّه علیها در مراسمی با حضور دانش آموزان، اولیاء و مربیان، روحانیت معظم، مسئول آموزش و پرورش شهرستان، بخشدار و شورای اداری بخش، کارکنان مؤسسه ی خیریه آبشار عاطفه ها، جشن تکلیف دانش آموزان دختر ۹ ساله در مسجد حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام سرفاریاب برگزار شد.
مسئول آموزش و پرورش شهرستان چرام از برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر دوره ابتدایی بخش سرفاریاب همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) خبرداد و گفت: در این آئین دانش‌آموزان دختر پایه سوم ابتدایی آموزش و پرورش بخش سرفاریاب رسیدن به سن تکلیف و عبادت را جشن گرفتند.
رحیم بازی افزود: رسیدن به سن تکلیف نقطه عطفی در زندگی هر انسان است. اولیاء دانش آموزان با همکاری مربیان در مدارس می توانند نقش مهمی را در آموزش وظایف و تکالیف دینی داشته باشند و در این امر مهم به آنها کمک کنند.
همچنین در این مراسم معنوی حجت الاسلام سید ولی باقری، روحانی مستقر با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت مقام مادر این روز مبارک را از اعیاد بزرگ برشمرد که همواره باید آن را جشن گرفته و گرامی بداریم.
حاج آقا باقری همچنین بیان کرد، حضرت فاطمه را فاطمه نامیدند چون هم خود و هم شیعیانش از شر و بدی و هوسها و شهوتهای دنیا به دورند و در مقام والای فاطمه همین بس که پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص) فرمودند خشنودی خداوند در گرو خشنودی فاطمه(س) و غضب خداوند در گرو غضب اوست.
باقری جشن تکلیف را جشن و شادمانی عبادت عنوان کرد و افزود از سن تکلیف یک انسان لیاقت پیدا می کند با خدای خود راز و نیاز کند و وظیفه خود را در مقابل خداوند برای سعادت و خوشبختی خود و جامعه انجام دهد.
در حاشیه این مراسم جشن، به همت مؤسسه خیریه آبشار عاطفه ها هدایا و جوایزی ( کتاب کلام اللّه مجید و رساله، چادر نماز و سجاده) به دانش آموزان مکلف شده و هدایایی دیگر نیز به دختران شرکت کننده که نامشان مزین به نام حضرت فاطمه سلام اللّه علیها بود اهداء گردید. در پایان مراسم دانش آموزان مکلف نماز را به جماعت اقامه نمودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.