کد خبر : 655
دیدگاه‌ها برای جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ویژه اجرای برنامه های ستاد دهه مبارک فجردرسرفاریاب بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 بهمن 1400 - 15:11
-

آقای طاعتی زاده

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ویژه اجرای برنامه های ستاد دهه مبارک فجردرسرفاریاب

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ویژه اجرای برنامه های ستاد دهه مبارک فجردرسرفاریاب
فضاسازی و آذین بندی محیطی ادارات و معابر و میادین شهر و روستاها توسط دستگاه‌های اجرایی، شهردار و دهیاری ها. نواختن گلبانگ انقلاب در یکی از مدارس شهر سرفاریاب به صورت نمادین و برگزاری رژه

به گزارش پایگاه خبری عصرکهگیلویه ”
جلسه شورای اداری بخش سرفاریاب با دستورکار هماهنگی و برنامه ریزی ویژه اجرای برنامه های ستاد دهه مبارک فجر؛ با حضور بخشدار و سایر اعضای شورای اداری در محل بخشداری برگزار گردید.
بخشدار سرفاریاب، در ابتدا ضمن تبریک فرا رسیدن یوم اللّه دهه ی مبارکه ی فجر، انقلاب اسلامی را شجره طیبه ای دانست که با خون پاک شهدای زیادی آبیاری شده و در عمق قلوب ملت ایران و امت اسلام ریشه دوانیده و قدرت و قوت و قامت روز افزون و بالندگی به خود گرفته است.
علی محمودی در این جلسه، چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را یکی از مهمترین حوادث مثبت تاریخ معاصر کشور دانست و به خدمات رسانی به روستاها و مناطق محروم بخش، توسط همه نهادها و ادارات و ترویج خدمات چهل و سه ساله نظام به مردم این مناطق را تأکید کرد.
وی همچنین مردمی بودن و تبیین دستاورد‌های انقلاب را از مهمترین ویژگی‌های جشن های ایام پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: در این برنامه‌ها باید ضمن تشریح اقدامات و فعالیت‌های نظام اسلامی در همه ابعاد به چشم انداز‌ها و اهداف بلند انقلاب هم توجه کرد.
در ادامه جلسه پس از ارائه گزارش و بحث و تبادل نظر توسط اعضا، جهت انجام موارد ذیل در ایام اللّه دهه فجر تاکید شد.
فضاسازی و آذین بندی محیطی ادارات و معابر و میادین شهر و روستاها توسط دستگاه‌های اجرایی، شهردار و دهیاری ها.
نواختن گلبانگ انقلاب در یکی از مدارس شهر سرفاریاب به صورت نمادین و برگزاری رژه خودرویی و موتوری در روز ۱۲ بهمن ماه، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی با همکاری آموزش و پرورش و حوزه مقاومت، توزیع بسته های معیشتی و خدمات بهداشتی در مناطق روستایی توسط نهادهای حمایتی و حوزه مقاومت.
تشویق همه مردم، بویژه صنوف و بازاریان جهت نصب پرچم در جلوی درب مغازه هایشان، دیدار با خانواده های معظم شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری جشن های پیروزی انقلاب در مدارس و روستاها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، برگزاری مراسم غبار روبی گلزار مطهر شهدا و تجدید پیمان با آرمان های امام راحل و در نهایت شرکت در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن و تلاش در هر چه باشکوه تر برگزار شدن این راهپیمایی از جمله مصوبات این جلسه بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.