کد خبر : 6936
دیدگاه‌ها برای مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از خانه بهداشت بیدانجیر سرفاریاب بازدید کرد. بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 آذر 1401 - 0:05
-

خبرنگار آقای طاعتی

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از خانه بهداشت بیدانجیر سرفاریاب بازدید کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از خانه بهداشت بیدانجیر سرفاریاب بازدید کرد.
باید همه تلاش کنیم که ماندگاری مردم در روستاها بیشتر شود و یکی از مهمترین اقدامات در این زمینه، تأمین سلامت مردم روستا می باشد که با تجهیز و تقویت خانه های بهداشت و اعزام تیم های سلامت، این امر مهم در جهت حفظ و ارتقاء سلامت مردم تأمین می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام باتفاق معاون بهداشت و بازرسی این شبکه به منظور بررسی عملکرد و رفع مشکلات واحدهای تابعه از مرکز خدمات جامع سلامت سواری و خانه بهداشت چالباغ بیدانجیر در دهستان پشته زیلایی بخش سرفاریاب به صورت سرزده بازدید نمودند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصر کهگیلویه در سرفاریاب، در این بازدید مهندس حسین جعفری ضمن تشکر از زحمات پرسنل مرکز خدمات جامع سلامت و خانه بهداشت به بررسی وضعیت عملکرد و چگونگی ارائه خدمت به مراجعین پرداخت.
جعفری اظهار داشت: باید همه تلاش کنیم که ماندگاری مردم در روستاها بیشتر شود و یکی از مهمترین اقدامات در این زمینه، تأمین سلامت مردم روستا می باشد که با تجهیز و تقویت خانه های بهداشت و اعزام تیم های سلامت، این امر مهم در جهت حفظ و ارتقاء سلامت مردم تأمین می شود.
ایشان همچنین به تبیین راهکارهای مناسب در راستای افزایش میزان رضایت دریافت کنندگان خدمت از مراکز دولتی و ارتقاء بهبود کیفیت ارائه خدمات پرداخت و بر ارائه خدمات فعال به کلیه افراد خانوار همراه با رعایت تکریم ارباب رجوع تأکید نمودند.
گفتنی است، منطقه بیدانجیر بخش سرفاریاب از دورترین و کم برخوردارترین مناطق بخش سرفاریاب و شهرستان چرام بوده که خانه بهداشت این منطقه یکی از ۵ خانه بهداشت مرکز خدمات جامع سلامت سواری، چهار روستای چالباغ، آب چنار، اندرون و تل سیاه با ۶۰ خانوار را تحت پوشش خود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.