کد خبر : 734
دیدگاه‌ها برای دیدار با خانواده های معظم شهدای سرفاریاب بمناسبت دهه مبارک فجر بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 بهمن 1400 - 8:11
-

آقای طاعتی زاده

دیدار با خانواده های معظم شهدای سرفاریاب بمناسبت دهه مبارک فجر

دیدار با خانواده های معظم شهدای سرفاریاب بمناسبت دهه مبارک فجر
هر یک از این خانواده های معظم شهدا گنجی برای نظام و انقلاب بوده که می توانند آرمان و ارزش های انقلاب را به نسل های جدیدانتقال داده و باید مورد توجه مسئولان قرار گیرند.

در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در چهارمین روز از ایام اللّه دهه ی مبارک فجر، بخشدار سرفاریاب، مسئول حوزه مقاومت حضرت ابوالفضل العباس ( ع )، روحانیت معظم و پیشکسوتان دفاع مقدس و دهیاران با حضور در منازل چند تن از خانواده های معظم شهدای بخش سرفاریاب، ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ این شهدا والامقام ادای احترام نمودند.
در این دیدار صمیمی، بخشدار سرفاریاب در ابتدا ضمن تبریک فرا رسیدن ایام اللّه دهه مبارک فجر گفت: جایگاه شهید یک جایگاه بسیار ارزشمندی است که در قرآن کریم و روایات زیادی از آن یاد شده و هیچ جایگاهی والاتر از جایگاه شهید و شهادت در نزد خداوند متعال نیست.
علی محمودی در ادامه گفت: هر چه داریم از شهداست و شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا آرامش و امنیت را برای ما به ارمغان آورند و اقتدار و صلابت کشورمان امروز مدیون ایثار و حماسه آفرینی ایثارگران و خون شهداست.
وی افزود: همه ما خادمین شهدا هستیم و وظیفه همه ماهاست که یاد این ایثارگران والامقام را گرامی بداریم و در مسیر حرکت آنها گام برداشته و راه و مکتبشان را می بایست الگوی زندگی مان قرار دهیم.
فرمانده حوزه مقاومت حضرت ابوالفضل ( ع ) نیز در حاشیه این دیدار ضمن تبریک ایام اللّه دهه فجر گفت: دیدار با خانواده شهداء، محضر کسب فیض و وظیفه ی خدمت گزاری برای ادای دین به مقام والای شهداست.
سرهنگ قائمی در ادامه افزود: هر یک از این خانواده های معظم شهدا گنجی برای نظام و انقلاب بوده که می توانند آرمان و ارزش های انقلاب را به نسل های جدیدانتقال داده و باید مورد توجه مسئولان قرار گیرند.
وی در پایان گفت: در راه تکریم خانواده شهدا و ایثارگران هر چه تلاش شود، کم است و خدمت به این عزیزان که در راه حق خالصانه از جان خود گذشتند، کاری مفید، مؤثر و ارزشمند است.
خانواده های معظم شهداء نیز در این دیدار به بیان خاطراتی از فرزند شهیدانشان پرداخته و از سن و سال، خصوصیات و نحوه اعزام و زندگی آن شهیدان والامقام مطالبی ارائه نمودند.
در پایان این دیدارها با اهدای لوح تقدیر از خانواده های این شهیدان گرانقدر، قدر دانی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.