کد خبر : 760
دیدگاه‌ها برای جشن کمیته روستایی عشایری دهه فجر انقلاب اسلامی در روستای دهنو اسلام آباد سرفاریاب برگزار شد. بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 - 13:44
-

آقای طاعتی زاده

جشن کمیته روستایی عشایری دهه فجر انقلاب اسلامی در روستای دهنو اسلام آباد سرفاریاب برگزار شد.

جشن کمیته روستایی عشایری دهه فجر انقلاب اسلامی  در روستای دهنو اسلام آباد سرفاریاب برگزار شد.
گرچه خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم کم نیست، اما معتقدیم مردم ما شایسته خدمات بیشتر و بهتری هستند.

گزارش پایگاه خبری عصرکهگیلویه”
به همت دهیاران روستاهای دهنو اسلام آباد، گرگیو و جهاد کشاورزی سرفاریاب، جشن روستایی عشایری دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور فرماندار و برخی مدیران شهرستان چرام، مدیر صندوق بیمه روستایی عشایری استان، بخشدار و مسئولین محلی بخش سرفاریاب و اقشار مختلف مردم در روستای دهنو اسلام آباد برگزار شد.
فرماندار شهرستان چرام دراین جشن با تبریک حلول ۴۳ بهار آزادی به فجرآفرینان و همه کسانی که در دوران مختلف انقلاب در صحنه بودند گفت: به رغم انقلابها و نظامهای دیگر، انقلاب ارزشمند اسلامی ما متکی به مردم بود و این انقلاب مردمی هر روز رویش های جدیدی دارد.
سید عبدالرحمن توفیقیان در ادامه با اشاره به گوشه ای از خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه های آموزشی، بهداشتی و درمانی، عمرانی و اجتماعی گفت: تا زمان انقلاب جمعیت باسوادان کشور مان به چهل درصد هم نمی رسید و تنها پنج شهر و یک روستا از نعمت گاز برخوردار بودند ولی به برکت این نظام الان بیش از نود و ۵ در صد مردم باسواد و حتی دارای تحصیلات عالیه هستند و اکثر شهرها و روستاهای کشور از خدمات خوبی برخورداند.
توفیقیان در پایان افزود: گرچه خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم کم نیست، اما معتقدیم مردم ما شایسته خدمات بیشتر و بهتری هستند. آمده ایم و وظیفه همه ماست که به پاس این همه دستآورد بار دیگر تجدید میثاق کنیم و با آرمانهای امام و ارزشهای انقلاب پیمانی دوباره ببندیم که همیشه و همه جا مدافع و قدردان باشیم.
نواختن سرود انقلاب، قرائت دکلمه حماسی، اجرای نمایشنامه، تجلیل از ورزشکاران و دانش آموزان نمونه بخش و…. از اهم برنامه های اجرایی در این جشن بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.