کد خبر : 7753
دیدگاه‌ها برای امداد رسانی به مسافران و رهاسازی خودروهای گرفتار در محور باغچه – سادات سرفاریاب بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 بهمن 1401 - 11:14
-

خبرنگار آقای طاعتی

امداد رسانی به مسافران و رهاسازی خودروهای گرفتار در محور باغچه – سادات سرفاریاب

امداد رسانی به مسافران و رهاسازی خودروهای گرفتار در محور باغچه – سادات سرفاریاب
بارش شدید برف باعث شد برخی از خودروها درجاده‌ها، زمین‌گیر شوند که در نهایت با تلاش نیروهای راهداری، هلال احمر و سایر نیروهای امدادی از برف رهایی یافتند.

امداد رسانی به مسافران و رهاسازی خودروهای گرفتار در محور باغچه – سادات سرفاریاب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، در پی‌بارش باران و برف عصر دیروز در برخی نقاط استان، محور باغچه سادات شهرستان چرام در جوخانه و دلی مو مسـدود اما با تلاش و همت نیروهای امداد رسان هلال احمــر و راهداری و حضور مسئولین استانی و شهرستانی ستاد بحران دراین مسیر بازگشایی و مسافران و خودروهای گرفتار در برف رهایی یافتند.
فرماندار چرام که به همراه مدیر کل بحران استانداری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر و معاون اداره راه و حمل و نقل جاده ای استان و بخشدار سرفاریاب در این مسیر حضور داشت گفت: شدت بارش برف باعث شد برخی از خودروها درجاده‌ها، زمین‌گیر شوند که در نهایت با تلاش نیروهای راهداری، هلال احمر و سایر نیروهای امدادی از برف رهایی یافتند.
سید عبدالرحمن توفیقیان افزود: نیروهای امدادی و خدمات رسان در شب گذشته به بیش از ۶۰ خودروی گرفتار در برف، امداد رسانی کردند.
توفیقیان از مردم و مسافرین خواست با توجه به شرایط متغیر هوا در این ایام از سفرهای غیر ضروری در محورهای کوهستانی و برفگیر خودداری کنند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چرام نیز گفت: نیروهای خدوم جمعیت هلال احمر شهرستان چرام و پایگاه امدادی جوخانه در قالب ۳ اکیپ ۴ نفره ( در مجموع ۱۲ نفر ) با حضور به موقع در این مسیر به امداد رسانی مسافران و رهاسازی خودروهای گرفتار در برف در این محور پرداختند و همچنان آماده هرگونه امدادرسانی به افراد گرفتار شده در برف و کولاک هستند.
علمدار دستور افزود: هموطنان می توانند در صورت نیاز با سامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.