کد خبر : 778
دیدگاه‌ها برای بازدیدفرماندارچرام از روستای گردشگری طسوج بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 - 22:59
-

بازدیدفرماندارچرام از روستای گردشگری طسوج

بازدیدفرماندارچرام از روستای گردشگری طسوج
: در روستای طسوج از پروژه‌ بهسازی معابر روستایی، وضعیت اب شرب روستا وهمچنین وضعیت انتقال اب کشاورزی از تنگ‌المان ، کانال ابیاری و گردشگری بازدید و اشکالات این پروژه ها مورد بررسی قرار گرفت.

گزارش پایگاه خبری عصرکهگیلویه”
سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار چرام به همراه بخشدار مرکزی و رئیس راهداری حمل و نقل جاده ای بعد از ظهر امروز در راستای بررسی و مشکلات روستاهای شهرستان از روستای طسوج بازدید به عمل آوردند .
فرماندار چرام در حاشیه بازدید از روستای طسوج اظهار کرد: در راستای برنامه‌ریزی که صورت گرفته به جهت رفع  و بررسی مشکلات  بازدید از روستاها در دستور کار قرار گرفته است.

توفیقیان با اشاره به اینکه بازدید از روستاها و بررسی مشکلات آنها از اولویت کاری است، گفت: برخی از مشکلات روستا بابرقراری تماس تلفنی با مدیران رفع و برخی دیگر درصد پیگیری و حل آنها هستیم.
بالاترین مقام اجرایی چرام اضافه کرد: امروز بعد از جلسه کار گروه ارد و نان و حضور در جشن روستایی و عشایری سرفاریاب تصمیم گرفتیم که با اهالی این روستا و شورای آنها  گفت‌وگو  و مشکلات آنها مورد بررسی قرار دهیم
فرماندار چرام‌ عنوان کرد: در روستای طسوج از پروژه‌ بهسازی معابر روستایی، وضعیت اب شرب روستا وهمچنین وضعیت انتقال اب کشاورزی از تنگ‌المان ، کانال ابیاری و گردشگری بازدید و اشکالات این پروژه ها مورد بررسی قرار گرفت.

توفیقیان عنوان کرد: در روستای طسوج‌ بخشی از پروژه‌ها از جمله ساختمان دهیاری ، کانال‌های کشاورزی و خط انتقال اب شرب بازدید به عمل آمد که نیاز به برطرف شدن نواقص دارد.
فرماندار چرام‌خاطرنشان کرد: در این بازدید مشکلات دامداران مورد بررسی قرار گرفت و از طریق تماس تلفنی خواهان حل مشکلات شدیم
وی در پایان گفت:جاده طسوج پیمانکار مشخص شده و در صورت مساعد شدن اب و هوا به زودی شروع بکار خواهد کرد و گاز رسانی را به جد پیگیری خواهم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.