کد خبر : 823
دیدگاه‌ها برای به همت جهاد کشاورزی بخش سرفاریاب ۶۰ تن علوفه جو یارانه ای در بین دامداران بخش سرفاریاب بخصوص روستاهای دور افتاده توزیع گردید بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 بهمن 1400 - 23:17
-

آقای طاعتی زاده

به همت جهاد کشاورزی بخش سرفاریاب ۶۰ تن علوفه جو یارانه ای در بین دامداران بخش سرفاریاب بخصوص روستاهای دور افتاده توزیع گردید

به همت جهاد کشاورزی بخش سرفاریاب ۶۰ تن علوفه جو یارانه ای در بین دامداران بخش سرفاریاب بخصوص روستاهای دور افتاده توزیع گردید
دامداران این بخش بیشتر به صورت سنتی فعال هستند و خشکسالی به مراتع آسیب زده است و هم اینک باید برای تغذیه دامی به این بهره برداران کمک کرده تا بتوانند دام خود را در چرخه تولید نگهداری کنند.

پایگاه خبری عصرکهگیلویه”
به همت جهاد کشاورزی بخش سرفاریاب ۶۰ تن علوفه جو یارانه ای در بین دامداران بخش سرفاریاب بخصوص روستاهای دور افتاده توزیع گردید.
رئیس جهاد کشاورزی بخش سرفاریاب گفت: خشکسالی و کاهش بارندگی در سال زراعی گذشته سبب شده تا نیاز به تغذیه در دام بیشتر شده و به همین دلیل تقاضای دامداران برای تأمین نهاده دامی در بخش، افزایش یافته است.
امیری در ادامه بر اشتغال پایدار دامداران تأکید کرد و گفت: دامداران این بخش بیشتر به صورت سنتی فعال هستند و خشکسالی به مراتع آسیب زده است و هم اینک باید برای تغذیه دامی به این بهره برداران کمک کرده تا بتوانند دام خود را در چرخه تولید نگهداری کنند.
وی در پایان از پیگیری فرماندار محترم شهرستان ،ریاست محترم جهاد کشاورزی استان، بخشدارمحترم سرفاریاب،معاون پشتیبانی امور دام، مدیر بازرسی نظارت بر کالاهای اساسی، مدیر و مسؤل امور دام شهرستان و همچنین مدیر عامل تعاونی دامداران شهرستان چرام که در تخصیص و تأمین این مقدار علوفه دامی همکاری لازم را داشتند تقدیر و تشکر نمودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.