کد خبر : 8545
دیدگاه‌ها برای بخشدار سرفاریاب در پیامی فرارسیدن اعیاد شعبانیه را تبریک گفت بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 - 21:49
-

طاعتی

بخشدار سرفاریاب در پیامی فرارسیدن اعیاد شعبانیه را تبریک گفت

بخشدار سرفاریاب در پیامی فرارسیدن اعیاد شعبانیه را تبریک گفت
بخشدار سرفاریاب در پیامی فرارسیدن اعیاد شعبانیه، سالروز ولادت باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز و ولادت امام زین العابدین (ع) را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری عصر کهگیلویه، بخشدار سرفاریاب در پیامی فرارسیدن اعیاد شعبانیه، سالروز ولادت باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز و ولادت امام زین العابدین (ع) را تبریک گفت.

مجیدیان در پیام خود آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بی گمان پاسداران انقلاب اسلامی سندی زنده از ترجمان ایثارگری و جانفشانی در راه حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و به تعبیر مقام معظم رهبری شهیدان زنده ای هستند که از تمام وابستگی های دنیوی جدا شده و به دفاع از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمدند. روز جانباز تجلی گر راستین ایثارگری­ ها، مجاهدتها و از خودگذشتگی های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا درس ایثار و وفاداری خوانده اند و در لبیک به دعوت پیرو مرادشان جان های خویش را سپر تیر دشمنان اسلام کردند و از آب و خاک میهن اسلامی حراست نمودند.
پاسداران و جانبازان شریف ایران اسلامی که نمادی از حرّیت، آزادگی و مقاومت هستند، همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پس از آن، در دفع شرّ اجانب تأثیر بسزایی داشته اند و توانسته اند آنگونه که باید و شاید مدافع مردم و میهن اسلامی مان باشند.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت سرور و سالار جوانان اهل بهشت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع)، روز پاسدار و روز جانباز را به تمامی مردم شریف و پاسداران و جانبازان پرافتخار میهن اسلامی، بویژه بخش شهیدپرور سرفاریاب تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

مجیدیان
بخشدار سرفاریاب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.