کد خبر : 8766
دیدگاه‌ها برای نشست هماهنگی اجرای برنامه های جشن میلاد قائم آل محمد (عج) در چرام بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 اسفند 1401 - 0:03
-

خبرنگار آقای طاعتی

نشست هماهنگی اجرای برنامه های جشن میلاد قائم آل محمد (عج) در چرام

نشست هماهنگی اجرای برنامه های جشن میلاد قائم آل محمد (عج) در چرام
در تفکر ریشه دار تشیع، وجود و ظهور آقا صاحب الزمان (عج) به عنوان ناجی بشریت و برقرار کننده عدل در آخر زمان به عنوان یک اصل مطرح و شیعیان به آن به عنوان یک وعده الهی ایمان راستین دارند.

جلسه هماهنگی اجرای برنامه های جشن میلاد قائم آل محمد(عج) در چرام برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، فرماندار چرام در این جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، میلاد امام زمان (عج) را زمان تجلی ارادت و نشان دادن میزان باور و ایمان به ظهور امام عصر عنوان کرد و گفت: لازم است بر همه ما منتظران در جامعه اسلامی که این روز را عزیز و گرامی بداریم و هر آنچه که در توان داریم در حفظ شأن و قدر این مناسبت بزرگ و مهم به کار بگیریم.
سید عبدالرحمان توفیقیان با اشاره به اینکه برای اهل معرفت مفهوم انتظار، مصداقی و عینی است؛ افزود، در همه ادیان الهی و حتی مکاتب غیر الهی به ظهور ناجی باور و اشاره شده است؛ در تفکر ریشه دار تشیع نیز، وجود و ظهور آقا صاحب الزمان حضرت مهدی (عج) به عنوان ناجی بشریت و برقرار کننده عدل در آخر زمان به عنوان یک اصل مطرح و شیعیان به آن به عنوان یک وعده الهی ایمان راستین دارند.
وی با توجه به استقبال و حضور طیف های مختلف مردم در این مناسبت معنوی بزرگ بر لزوم اجرای برنامه های متنوع، ساده و شاد بخش همراه با حفظ شئونات و رعایت دقدقه های متدینین تأکید کرد و گفت: انتظار است همه دستگاه ها در فراهم نمودن زمینه ها و امکانات و شرایط مناسب اجرای جشن های نیمه شعبان مشارکت فعال داشته باشند.
در پایان این جلسه آذین بندی و نورافشانی مسیر های اصلی، برپائی ایستگاه صلواتی، قرائت دعای عهد، تأمین روشنائی مناسب در محل برگزاری جشنها، مهیا نمودن صندلی و دیگر امکانات مورد نیاز با همکاری همه ادارات و با محوریت، شهرداری و شورای اسلامی، سپاه و آموزش و پرورش مورد توافق و تصویب قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.