کد خبر : 8879
دیدگاه‌ها برای حضور دو مقام معاونت بهداشت وزارت بهداشت در یاسوج/ توجه به سلامت نیروهای شاغل در ادارات دولتی و خصوصی / اجرای طرح پزشک خانواده شهری در سراسر کشور بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 اسفند 1401 - 9:42
-

به منظور اجرای هر چه بهتر طرح پزشک خانواده شهری دو وزارتخانه بهداشت و وزارت کشور

سید حسین رازیان

حضور دو مقام معاونت بهداشت وزارت بهداشت در یاسوج/ توجه به سلامت نیروهای شاغل در ادارات دولتی و خصوصی / اجرای طرح پزشک خانواده شهری در سراسر کشور

حضور دو مقام معاونت بهداشت وزارت بهداشت در یاسوج/ توجه به سلامت نیروهای شاغل در ادارات دولتی و خصوصی / اجرای طرح پزشک خانواده شهری در سراسر کشور
استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد، انجمن‌های علمی و تخصصی برنامه‌هایی در دست اجرا است که در راستای سلامت نیروی

 

دکتر رضا عزتیان کارشناس مرکز سلامت محیط کار وزارت بهداشت گفت: توجه به سلامت نیروهای اداری مهم و حائز اهمیت است.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، دکتر رضا عزتیان با اشاره به اینکه توجه به سلامت نیروی کار در بخش دولتی و خصوصی بسیار مهم و حائز اهمیت است، گفت: ارزیابی و رصد خدمات بهداشتی نیروی کار اداری به طور روزانه از اهمیت خاصی برخوردار است.

دکتر عزتیان افزود: با استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد، انجمن‌های علمی و تخصصی برنامه‌هایی در دست اجرا است که در راستای سلامت نیروی کار این برنامه‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد هم اجرا می‌شود.

‌وی بیان کرد: تصویب طرح سلامت کارکنان شاغل ادارات مزایایی برای آنها به دنبال خواهد داشت.

معاون مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت گفت: طرح پزشک خانواده شهری در سراسر کشور اجرا می‌شود.د

دکتر سید تقی یمانی گفت: طرح پزشک خانواده شهری سال آینده در تمام نقاط کشور برگزار می‌شود.

وی گفت: به منظور اجرای هر چه بهتر طرح پزشک خانواده شهری دو وزارتخانه بهداشت و وزارت کشور در حال بررسی زیرساخت‌های این طرح هستند.

وی بیان کرد: این طرح به مانند سایر نقاط کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد هم برگزار می‌شود که از زیرساخت‌های این استان به منظور اجرای هر چه بهتر این طرح بازدید شد.

وی خاطرنشان کرد: سایر مواردی که استان نیاز به اجرای آن داشته باشد را مورد بررسی قرار می‌دهیم و مواردی که نیازمند تغییر باشد را انجام خواهیم داد.

بر پایه این گزارش، بازدید میدانی دو مقام معاونت بهداشت وزارت بهداشت با حضور مسولان بهداشتی استان دکتر محمد ملک زاده طی سفر سه روزه در مرکز استان و شهرستان های مختلف ضمن بازدید میدانی از نزدیک در جریان کمبود و نیازمندی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.