کد خبر : 8950
دیدگاه‌ها برای برگزاری جشن بزرگ میلاد قائم آل محمّد (ص) حضرت مهدی موعود(عج) با حضور گسترده مردم در سرفاریاب بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 اسفند 1401 - 9:04
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری جشن بزرگ میلاد قائم آل محمّد (ص) حضرت مهدی موعود(عج) با حضور گسترده مردم در سرفاریاب

برگزاری جشن بزرگ میلاد قائم آل محمّد (ص) حضرت مهدی موعود(عج) با حضور گسترده مردم در سرفاریاب
برخلاف ظواهر امر، در زمان قیام امام مهدی (عج) خیلی ها متوجه حضور و دیدار با آن حضرت در گذشته زندگی خود می شوند در حالی که آن بزرگوار را به جا نیاورده اند.

جشن میلاد قائم آل محمّد (ص) حضرت مهدی موعود(عج) در سرفاریاب با حضور گسترده مردم برگزار شد.
در این برنامه جشن که در سالن آموزش و پرورش برگزار شد، امام جمعه سرفاریاب در سخنانی ضمن تبریک سالروز ولادت امام عصر (عج)، این روز را عید بزرگ همه شیعیان، شیفتگان و منتظران نامید و گفت: برخلاف ظواهر امر، در زمان قیام امام مهدی (عج) خیلی ها متوجه حضور و دیدار با آن حضرت در گذشته زندگی خود می شوند در حالی که آن بزرگوار را به جا نیاورده اند.
حجت الاسلام زارعی پور با بیان اینکه آنجا که عبادت یا کار نیکی را با اخلاص انجام داده یا بدهیم حضرت حجت و صاحب الزمان (عج) ناظر و شاهد است، گفت: اعمال صالح و حتی سرنوشت مقدر انسانها به دست مبارک آن حضرت تأیید می شود و در زمان ارتکاب ما به گناه و معصیت نیز امام زمان (عج) آگاه و غمگین می شود.
وی افزود امام زمان (عج) انتقام گیرنده همه مظلومان و مدافع میراث معنوی همه انبیاء و اولیاء الهی است و در زمان ظهور و قیام خویش با اراده الهی و حمایت مؤمنان حقیقی، عدل و داد را در سراسر عالم فراگیر و ریشه ظالمان و ستمکاران را بر خواهد چید.
در ادامه این برنامه جشن، کربلائی کهزادی مولودی زیبا و پرنشاطی را در چند بخش اجرا و پس از آن به حاضرین دارای نام های مهدی، مهدیه و نرجس هدایائی تقدیم گردید و پذیرائی از شرکت کنندگان که توسط خانواده آقای محبی (خانم رخشنده مند رئیس شورای بخش) تهیه و تدارک دیده شد بود، پایان بخش این مراسم جشن بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.