کد خبر : 9008
دیدگاه‌ها برای برپایی ایستگاه های صلواتی به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت مهدی (عج) در سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 اسفند 1401 - 21:16
-

خبرنگار آقای طاعتی

برپایی ایستگاه های صلواتی به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت مهدی (عج) در سرفاریاب-

برپایی ایستگاه های صلواتی به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت مهدی (عج) در سرفاریاب-
ایستگاه های صلواتی به همت گروه های خیریه شهدای گمنام سرفاریاب، بنیاد خیریه جهادی مردم نهاد امام رضا (ع) و پایگاه مقاومت بسیج حضرت سمیه مشایخ و ام کلثوم سرفاریاب در محل خیابان امام خمینی (ره) و میدان شهدای سرفاریاب برپا شد.

برپایی ایستگاه های صلواتی به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت مهدی (عج) در سرفاریاب-
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، امام جمعه سرفاریاب در حاشیه سرکشی از این ایستگاه ها ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت قائم آل محمد (ص) گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج)، ایستگاه های صلواتی به همت گروه های خیریه شهدای گمنام سرفاریاب، بنیاد خیریه جهادی مردم نهاد امام رضا (ع) و پایگاه مقاومت بسیج حضرت سمیه مشایخ و پایگاه ام کلثوم سرفاریاب در محل خیابان امام خمینی (ره) و میدان شهدای سرفاریاب برپا شد.
حجت الاسلام زارعی گفت: در این ایستگاه ها که فعالیت خود را از ساعات اولیه صبح روز چهارشنبه همزمان با سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) آغاز کردند، با چای، میوه، شیرینی و … از همشهریان و مسافران پذیرایی می کردند و تا پایان روز نیز به کار خود ادامه دادند.
وی افزود: در حاشیه این ایستگاه ها نیز با پخش آهنگ های مولودی خوانی در وصف ائمه اطهار و حضرت مهدی موعود (عج) به جشن و سرور پرداخته شد.
گفتنی است در ایستگاه صلواتی پایگاه مقاومت بسیج حضرت سمیه مشایخ، مردم با رزق های معنوی با محتوای« حاضری به خاطر امام زمانت چی کار کنی؟» و «حاضری بخاطر امام زمانت کدام اخلاق بدت را ترک کنی؟» و همچنین پویش نذورات مردمی به نیت سلامتی و ظهور آقا امام زمان (عج) پذیرایی شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.