کد خبر : 9134
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 اسفند 1401 - 12:51
-

در سال‌های گذشته رهبر معظم انقلاب بارها بر مسئله "افزایش جمعیت" تأکید کرده‌اند ؛بر این اساس، از سال 1390 تا کنون، بیش از 42 بار به "مسئله جمعیت" اشاره و بر ضرورت اصلاح رویه غلط گذشته در تحدید نسل تأکید داشته‌اند.

سهل انگاری دربیمارستان شهدای گمنام یاسوج (زایمان به قیمت کما)

سهل انگاری دربیمارستان شهدای گمنام یاسوج (زایمان به قیمت کما)
مادر کودک به اتاق عمل برده می شود و بعداز اینتوبه و علائم حیاتی کمی که داشت در بخش ای سی یو تحت مراقبت ویژه بستری می شود

دیروزدر تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ راس ساعت ۸ صبح که خانم بارداری که میخواست زایمان کند به بیمارستان شهدای گمنام مراجع میکند تا حدود ساعت ۱۱ شب در بیمارستان در بخش زایشگاه باتوجه به دردی که داشت و توان زایمان طبیعی را نداشت،همراه ایشان طی پیامی به این پایگاه اطلاع رسانی عنوان داشته است که به پزشک انکال بیمارستان شهدای گمنام تامین اجتماعی یاسوج مراجعه کردیم و اصرار به سزارین نمودیم که با تماس هایی که با شوهر خانم دکتر و کارشناسان بازرسی تامین اجتماعی و اصرار هایی که به ایشون کردیم که اگر راه دارد سزارین شود ولی دریغ از یه ذره احساس مسئولیت این پزشک ؛
اصرارفراوان ما وسایرهمراهان بیمار و واسطه شدن به اطرافیان خانم دکتر نتیجه ای نداشت نهایتابیمار با تحمل درد فراوان دچار تشنج شدن و به کما رفتن،
مادر کودک به اتاق عمل برده می شود و بعداز اینتوبه و علائم حیاتی کمی که داشت در بخش ای سی یو تحت مراقبت ویژه بستری می شود و کودک هم در بخش مراقبت های NIcuبدون علائم حیاتی بستری شد که این وضعیت مشکلاتی از جمله برای خانواده این مادر و کودک به وجود اورده.
از مسئولین و نهادهای نظارتی تقاضامندیم جهت رسیدگی به این سهل انگاری وتخلف آشکار ورود پیدا کنند تا خانواده ای دیگردچار چنین دردو رنجی نشود.
همراه بیمار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
علی یکشنبه , ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸

قطعا بیمارستان شهدای گمنام باید جوابیه صادر کند اما بیمار کاملا هوشیار است واصلا به کما نرفته و اینکه طبق قانون وزارت بهداشت انجام زایمان اول به شکل سزارین فقط باید اندیکاسیون داشته باشد و انجام سزارین با تماس تلفنی و اشنا بازی غیرقانونی است. ناگفته نماند که از اتفاق افتاده به شدت ناراحت شدم. لذا نباید بی انصافی صورت پذیرد

علی سه شنبه , ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳

حسب گفته شما پزشک فرد مقید و قانونمندی بوده است که این جای تقدیر دارد و کاش همه مثل این پزشک بودند .
عصر کهگیلویه عزیز شما نسبت به آنچه می نویسید پاسخگو خواهید بود.
نمی شود حسب گفته فردی که کلی به گفته شما اصرار بر سزارین داشته و سعی کرده با دور زدن قانون کارشو پیش ببره یک بیمارستان را با آن همه خدمات که انصافا همه از عملکردشون راضی هستیم زیر سوال برد .
شما امانت دار قلم هستید و نباید عنان دار قلم خویش به را درست باشید نه اینکه هر مطلبی را بدون تحقیق با این آب و تاب به خاطر داغ کردن اوضاع طرح کنید.
قطعا مسئولین بیمارستان موظف به پیگیری و برخورد حسب ضوابط هستند و انتظار ما نیز همین است.

بهره دوشنبه , ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴

بیمارستان که مدیریت نداره ، از این بیمارستان بی سر و صاحب تر نداریم

برزم سه شنبه , ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۱۱

خیلی مسخره اس حتی اگر قانون باشه قانون مسخره ایه که خانمی بخواد زایمان کنه و اختیار فرم و شکل زایمان خودش رو هم نداشته باشه. این چه قانونیه؟ چرا خصوصی ترین تصمیمات مردم به اختیار خودشون نیست؟ اصلا فرض کنید خانم زائو هیچ مشکلی جسمی هم نداشته باشه دوست داره سزارین کنه چرا قانون این اجازه رو به مردم نمیده؟ قانون مسخره ایه و این دحالت در حوزه خصوصی مردمه.. اگر ضرری داره با پر کردن یک فرم و اجازه خانم و شوهرش باید این اختیار به اونها داده بشه. تا کی باید در خصوصی ترین مسئله مردم قانون دخالت بیجا کنه؟

فلاني دوشنبه , ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

والا ادم اختیار زایمان و درد نکشیدن خودش را نداشته باشه همین کارها میکنید که ادم تمایلی به بفرزنداوری نداره

نظرات بسته شده است.