کد خبر : 9277
دیدگاه‌ها برای سامانه نوین بازرگام پیشرو در خدمات رسانی و توزیع کالا در سطح استان بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1401 - 14:22
-

سامانه نوین بازرگام پیشرو در خدمات رسانی و توزیع کالا در سطح استان

سامانه نوین بازرگام پیشرو در خدمات رسانی و توزیع کالا در سطح استان
مالکیت سامانه بازرگام در کهگیلویه و بویراحمد بر عهده شرکت پست پیشگامان است. سلیمان لعل‌زاری مدیرعامل شرکت پست پیشگامان در کهگیلویه و بویراحمد است
سامانه بازرگام آماده خدمات‌دهی رایگان به شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان / افزایش توزیع اقلام اساسی (+ جزئیات)
لعل زاری مدیرعامل شرکت پست پیشگامان یاسوج: سامانه بازرگام با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، مبادرت به توزیع اقلام اساسی مردم از قبیل گوشت، مرغ، روغن، تخم مرغ، شکر و … خواهد کرد.
به گزارش پایگاه خبری عصرکهگیلویه” سامانه بازرگام با هدف خدمات‌رسانی به مردم و به‌منظور توزیع کالا‌های اساسی و با هدف نظارت بر نحوه توزیع، جلوگیری از گرانفروشی و حذف واسطه‌ها در عرضه اقلام اساسی مردم، طی تفاهم‌نامه‌ای با سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران مبادرت به وجود آمده است.
گفتنی است که در سایت بازرگام علاوه بر عرضه اقلام تنظیم بازار دولتی، انواع میوه‌جات، صیفی‌جات، خشک‌بار، نوشیدنی‌ها، اقلام سوپرمارکنی و حتی ماسک به صورت آنلاین به فروش می‌رسد.
بازرگام یک سایت خرده‌فروشی آنلاین همانند دیگر وب‌سایت‌های فروشگاهی آنلاینی است که سراغ داریم. شهروندان باید در این وب‌سایت ثبت‌نام کرده و اقلام مورد نیاز خود را انتخاب و آنلاین پرداخت کنند. اقلام خریداری شده حداکثر ظرف ۲۴ ساعت به دست شهروندان خواهد رسید. البته، قابلیت انتخاب بازه زمانی تحویل کالا را هم وجود دارد.
مالکیت سامانه بازرگام در کهگیلویه و بویراحمد بر عهده شرکت پست پیشگامان است. سلیمان لعل‌زاری مدیرعامل شرکت پست پیشگامان در کهگیلویه و بویراحمد است. لعل‌زاری به عنوان یکی از جوانان همسو با دولت سیزدهم که سال‌ها سابقه حضور در خارج از استان را دارد، به منظور راه‌اندازی سامانه بازرگام وارد یاسوج شد. هر چند برخی ناکارآمدی‌ها در خصوص معرفی این سامانه صورت گرفته بود، اما بخش عظیمی از بار معرفی سامانه بارزگام به شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی را لعل‌زاری خود به تنهایی به دوش کشید. تعاملات گسترده او با مردم و حضور مداوم و بازرسی‌هایش در نهایت بازرگام را به دل مردم برد.
با وجود اینکه بازرگام تنها در یاسوج و بهمئی خدمات ارائه می‌داد، اما در حال حاضر گستردگی آن به شهرستان‌های دهدشت و گچساران نیز کشیده شده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.