کد خبر : 9358
دیدگاه‌ها برای اصلاح و ترمیم شبکه و تأمین آب شرب روستای آب ماهی بخش سرفاریاب از چشمه بالادست بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اسفند 1401 - 21:32
-

خبرنگار آقای طاعتی

اصلاح و ترمیم شبکه و تأمین آب شرب روستای آب ماهی بخش سرفاریاب از چشمه بالادست

اصلاح و ترمیم شبکه و تأمین آب شرب روستای آب ماهی بخش سرفاریاب از چشمه بالادست
سعی و تلاش بر این ان است با اتخاذ تدابیر لازم، اقدام جهادی و همراهی مسئولان شهرستان و استان، خطوط انتقال و شبکه های فرسوده بخش سرفاریاب تعویض و اصلاح شود.

اصلاح و ترمیم شبکه و تأمین آب شرب روستای آب ماهی بخش سرفاریاب از چشمه بالادست
با اصلاح و ترمیم شبکه و تأمین آب شرب از چشمه بالادست روستای آب ماهی در دهستان پشته زیلایی بخش سرفاریاب، روند کمی و کیفی آبرسانی به مردم این روستا بهبود یافت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، بخشدار این بخش از ترمیم و بازسازی شبکه آبرسانی روستای آب ماهی با استفاده از ۴۰۰ متر لوله های پلی اتیلن در سایزهای ۶۳ و ۷۵ میلیمتر، خبر داد و اظهار داشت: در اقدامی جهادی و پس از فعالیت های بی وقفه ی اداره آب و فاضلاب بخش و همکاری بسیج سازندگی سپاه ناحیه چرام، با ترمیم و بازسازی شبکه آبرسانی روستای آب ماهی بخش سرفاریاب که به دلیل فرسودگی شبکه و قطعی پمپاژ تنگ دولوف، مشکلات زیادی را برای مردم این روستا بوجود آورده بود، وضعیت کمی و کیفی آب در این روستا به طور محسوس بهبود یافت.
مجیدیان با بیان اینکه این عملیات افزایش رضایت مردم و ارتقاء سطح خدمات رسانی را در پی خواهد داشت افزود: سعی و تلاش ما براین ان است با اتخاذ تدابیر لازم، اقدام جهادی و همراهی مسئولان شهرستان و استان، خطوط انتقال و شبکه های فرسوده بخش را تعویض و اصلاح کنیم.
رئیس اداره آب و فاضلاب بخش سرفاریاب نیز در حاشیه عملیات اجرایی خط انتقال آب چشمه بالادست روستا به شبکه داخلی، با تقدیر از همکاری بسیج سپاه شهرستان چرام، ظرفیت و توان نیروی مقاومت بسیج در عرصه ها و میدانهای مختلف و همچنین همکاری دهیاری آب ماهی در این عرصه را ستودنی دانست.
کشاورز افزود: مرمت و رفع شکستگی شبکه‌های فرسوده و آسیب دیده توزیع آب برای جلوگیری از هدر رفت آب آشامیدنی از اولویت های کاری مهم این امور است و تلاش ما این است تا جایی که اعتبارات اجازه می دهد و مردم و دهیاران همکاری می کنند نسبت به تعویض لوله های فرسوده اقدام کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.