کد خبر : 9372
دیدگاه‌ها برای اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان چرام بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اسفند 1401 - 5:59
-

خبرنگار آقای طاعتی

اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان چرام

اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان چرام
در این طرح پنج تیم نظارتی متشکل از بازرسان بهداشت محیط به طور روزانه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب، کار بازرسی از مراکز صنفی و اماکن عمومی را انجام می دهند.

اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان چرام
به گزارش پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام گفت: به منظور تشدید نظارت بر مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی، اماکن تفریحی و گردشگری و مکان های اسکان مسافرین نوروزی، طــرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان چرام همزمان با سراسر کشور از روز ۲۴ اسفندماه آغاز شده و تا روز ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.
حسین جعفری هدف از اجرای این طرح را نظارت براماکن عمومی، مراکز تهیه و توزیع موارد غذایی، اماکن بین جاده ای و در نهایت تامین، حفظ و سلامت مردم  عنوان کرد و گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام تعطیلات نوروز و حضور مهمانان و مسافران نوروزی در شهرستان ، طرح تشدید بهداشت محیط با جدیت انجام خواهد گرفت.
وی افزود: در این طرح پنج تیم نظارتی متشکل از بازرسان بهداشت محیط به طور روزانه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب، کار بازرسی از مراکز صنفی و اماکن عمومی را انجام می دهند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان در پایان گفت: همشهریان گرامی و مسافرین نوروزی می‌توانند تخلفات بهداشتی در مراکز صنفی و اماکن عمومی را با سامانه تلفنی ۱۹۰ گزارش نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.