کد خبر : 9396
دیدگاه‌ها برای غرس ۵٠٠ اصله نهال به همت گروه مردم نهاد انقلاب سبز زاگرس در تپه های روستای عزیزی بخش سرفاریاب بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اسفند 1401 - 15:52
-

خبرنگار آقای طاعتی

غرس ۵٠٠ اصله نهال به همت گروه مردم نهاد انقلاب سبز زاگرس در تپه های روستای عزیزی بخش سرفاریاب

غرس ۵٠٠ اصله نهال به همت گروه مردم نهاد انقلاب سبز زاگرس در تپه های روستای عزیزی بخش سرفاریاب
گروه انقلاب سبز زاگرس در امور مختلف درختکاری، آبیاری و نگهداری از نهال ها و درختان، مهار آتش سوزی ها و پاکسازی محیط و همچنین آموزش های ایمنی و بهداشت در سطح استان مشارکت فعال دارد.

غرس ۵٠٠ اصله نهال به همت گروه مردم نهاد انقلاب سبز زاگرس در تپه های روستای عزیزی بخش سرفاریاب
به گزارش خبرنگار صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، بخشدار سرفاریاب در این برنامه ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات خوب گروه انقلاب سبز زاگرس به عنوان یکی از حامیان واقعی منابع طبیعی و محیط زیست، حفاظت و توسعه جنگلها، درختان و هر دو بخش تجدید پذیر و تجدید ناپذیر محیط زیست را وظیفه عموم مردم جامعه دانست.
مجیدیان با اشاره به احادیث و روایات معصومین (ع) درخت کاری و کشاورزی را از حلال ترین اعمال و در زمان ظهور از پررونق ترین کارها دانست و درختان و منابع طبیعی را دارای نقش مهمی در زندگی همه موجودات و متعلق به همه نسلها دانست.
مدیر عامل سازمان مردم نهاد انقلاب سبز زاگرس نیز در حاشیه این اقدام و برنامه گفت: این مجموعه در امور مختلف درختکاری، آبیاری و نگهداری از نهال ها و درختان، مهار آتش سوزی ها و پاکسازی محیط و همچنین آموزش های ایمنی و بهداشت در سطح استان مشارکت فعال دارد.
سید حسین کشاورز افزود با هماهنگی و بهره گیری از نظرات کارشناسان خبره حوزه کشاورزی، در کاشت نهال متناسب با تغییر الگوی کشت اقدام می کنیم و از مسئولان منابع طبیعی و محیط زیست انتظار داریم ما را در رسیدن به اهداف مشترک مورد نظر یاری و حمایت نمایند.
در این برنامه و با اقدام زیبای این گروه و مشارکت منابع طبیعی و برخی اعضای شورای اداری بخش سرفاریاب، در امتداد سالهای قبل تعداد ۵۰۰ نهال مربوط به درختان بلوط، بادام و انجیر در تپه های اطراف روستای عزیزی از توابع بخش سرفاریاب غرس و اقدامات حفاظتی و نگه داشت نسبت به نهال های سال قبل نیز توسط اعضای گروه مردم نهاد انقلاب سبز زاگرس انجام گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.