کد خبر : 966
دیدگاه‌ها برای سرقت کابلهای مخابرات سرفاریاب/تصاویر بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 بهمن 1400 - 13:21
-

آقای طاعتی زاده

سرقت کابلهای مخابرات سرفاریاب/تصاویر

سرقت کابلهای مخابرات سرفاریاب/تصاویر
باتوجه به نزدیک شدن عید نوروز و شلوغی بازار خرید،کسبه و بازاریان نسبت به وضعیت موجود ناراضی هستندوخواهان رسیدگی مسئولین شدند

به گزارش پایگاه خبری عصرکهگیلویه”سرقت کابل های مخابرات در سرفاریاب موجب قطع خطوط تلفن ثابت، اختلال در اینترنت و انجام امورات روزمره همشهریان گردیده.
برخی از شهروندان در گفتگو با خبرنگار سیمای استان و پایگاه خبری عصرکهگیلویه از بروز مشکلات در کسب و کار و انجام امور اداری و بانکی در چند روز اخیر گفتند و خواستار پیگیری و حل مشکل از طرف مسئولین مربوطه شدند.
شواهد حاکی است افرادی ناشناس چند روز پیش در محل و مرکز مخابرات سرفاریاب که بدون نگهبان و فاقد حفاظ مناسب می باشد، قسمتی از کابل های مفتولی مربوطه را قطع و به سرقت برده که موجب گردیده تا اغلب کسب و کارها که دارای کارتخوانهای ثابت بوده امکان استفاده نداشته و ادارات مختلف، دفاتر پست بانکها و … نیز در انجام امور اداری روزانه و همچنین ارائه خدمات با مشکل جدی مواجه شده اند.
در این وضعیت مردم مجبور به رفت و آمد به مرکز شهرستان و شهرهای همجوار می شوند که علاوه بر صرف وقت و پرداخت هزینه های اضافه، شیوع بیشتر و احتمال خطر ابتلاء به کرونا نیز در کمین آنها خواهد بود.
گفتنی است پیگیری خبرنگار صدا و سیما در سرفاریاب برای پاسخگوئی مسئولین شهرستانی نتیجه ای در بر نداشت ولی همچنان با همکاری صدا و سیمای استان برای حل مشکل از طرف مسئولین استانی، موضوع پیگیری و دنبال خواهد شد.
با توجه به شرایط بوجود آمده و گلایه بحق مردم انتظار می رود مسئولین هرچه زودتر نسبت به رفع مشکل اقدام نموده و برای جلوگیری از بروز این اتفاقات چاره اندیشی مناسبی داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.