کد خبر : 9738
دیدگاه‌ها برای برگزاری اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش سرفاریاب در سال جاری- بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1402 - 22:00
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش سرفاریاب در سال جاری-

برگزاری اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش سرفاریاب در سال جاری-
شجاعت و جوانمردی حضرت علی (ع) که در مقابل مظلومان بسیار مهربان و حامی آنان و در برابر کفار بسیار سخت گیر و قهار بود، آن حضرت را الگوی ناب همه آزاد مردان و مسلمانان دانست.

اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش سرفاریاب در سال جاری، در روز یک شنبه (۱۴٠۲/۱/۲٠) تشکیل گردید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، امام جمعه سرفاریاب در این جلسه که در محل دفتر ستاد نماز جمعه تشکیل گردید ضمن عرض خیر مقدم خدمت حاضرین و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مؤمنین در ماه مبارک رمضان و گرامی داشت مناسبت های ایام از جمله شب های قدر، به همگان توصیه و سفارش داشت که این شب های قدر را فارغ از هر مقام و جایگاه و شرایط شغلی که دارند، قدر بدانند و استفاده و بهره معنوی ممکن برای سعادت دنیا و آخرت خود را از این فرصتها ببرند.
حجت الاسلام زارعی پور با بیان برخی از صفات انسانی و از جمله شجاعت و جوانمردی حضرت علی (ع) که در مقابل مظلومان بسیار مهربان و حامی آنان و در برابر کفار بسیار سخت گیر و قهار بود، آن حضرت را الگوی ناب همه آزاد مردان و مسلمانان دانست.
وی نابودی صدام با حمایتهای قدرتهای جهانی را که برای خیلی ها غیر قابل تصور بود، یادآوری کرد و افزود به لطف خداوند و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسرائیل و رژیم غاصب صهیونیست نیز از صحنه روزگار محو خواهد شد و گرامی داشت روز قدس و حضور و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را یک وظیفه همگانی دانست.
زارعی پور همچنین موضوع حجاب و عفاف را یک تکلیف قانونی و شرعی دانست و بر لزوم همکاری همه دستگاه ها برای اجرای درست این قانون و عدم ارائه خدمات به افراد بی حجاب تأکید کرد و در پایان نیز حضور در جلسات شورای فرهنگ عمومی و انجام وظیفه مناسب طبق مصوبات انجام گرفته در این جلسات را برای همه اعضاء ضروری و کوتاهی در این خصوص را غیر قابل قبول دانست.
آمادگی کامل و همکاری برای برگزاری هر چه بهتر برنامه های شب های قدر در مساجد و زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم در راهپیمائی روز قدس (که مقرر شد روز جمعه مورخ ۲۵ فروردین ماه از محل مسجد مصلی تا فلکه شهدا و بعد از نماز عصر صورت گیرد) و همچنین همکاری مناسب همه ادارات در اجرای موارد قانونی برای مقابله با بی حجابی از مصوبات این جلسه بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.