کد خبر : 986
دیدگاه‌ها برای پنجمین همایش کوهپیمایی گرامیداشت زنده یاد صفدر وکیلی بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1400 - 10:42
-

آقای طاعتی زاده

پنجمین همایش کوهپیمایی گرامیداشت زنده یاد صفدر وکیلی

پنجمین همایش کوهپیمایی گرامیداشت زنده یاد صفدر وکیلی
کوه نور، دومین کوه مرتفع استان کهگیلویه و بویراحمد، در شمال شهر سرفاریاب واقع شده و در بیشتر ماه های سال پوشیده از برف می باشد.

گزارش پایگاه خبری عصرکهگیلویه”
مسئول باشگاه کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان کهگیلویه گفت: پنجمین همایش کوهپیمایی زنده یاد صفدر وکیلی پیشکسوت، مؤسس و اولین رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان کهگیلویه بزرگ با حضور جمعی از کوهنوردان استان کهگیلویه و بویراحمد و استان خوزستان در ارتفاعات کوه نور سرفاریاب برگزار شد.
شهریار وکیلی افزود: در این همایش تعداد ۷۰ کوهنورد در قالب ۴ گروه ( کوهنوردان باشگاه های پیرزال ، یاران کوهستان، زاگرس کهگیلویه و باشگاه اوج بهبهان ) مسافت ۲۸ کیلومتری روستای پشت چنار از توابع بخش سرفاریاب را در ساعت ۳ بامداد روز جمعه مورخ ۲۹ بهمن ماه آغاز و تا نوک قلعه ۳۴۹۸ متری کوه نور را در مدت ۱۷ ساعت پیمودند.
وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون با توجه به شرایط، بیش از ۲۰ اردوی کوهنوردی سنگین، نیمه سنگین و سبک برگزار شده است، گفت: تا پایان امسال نیز برنامه های اردویی یک روزه کوهنوردی در دستور کار گروه قرار دارد و اِن شاءَاللّه بصورت مداوم این اردوها برگزار خواهد شد.
وی در پایان افزود: باشگاه کوهنوردی پیرزال کهگیلویه فعالیت خود را مدت ۳ سال هست که آغاز نموده و هم اکنون بیش از ۸۰ نفر عضو رسمی دارد.
کوه نور، دومین کوه مرتفع استان کهگیلویه و بویراحمد، در شمال شهر سرفاریاب واقع شده و در بیشتر ماه های سال پوشیده از برف می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.