کد خبر : 9932
دیدگاه‌ها برای پیام تشکر بخشدار سرفاریاب از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 25 فروردین 1402 - 17:52
-

طاعتی

پیام تشکر بخشدار سرفاریاب از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس

پیام تشکر بخشدار سرفاریاب از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس
از خلق حماسه شکوه و عظمت اقشار مختلف مردم بیدار و همیشه در صحنه  بخش سرفاریاب تقدیر و تشکر کرده و قدوم پر مهر مردم مؤمن و روزه‌دار را برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس ارج می‌نهیم

ضحاک مجیدیان فرد بخشدار سرفاریاب با صدور پیامی از حضور حماسی و شکوهمند مردم مؤمن و انقلابی بخش در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش پایگاه خبری عصر کهگیلویه در متن پیام آمده است:

بسمی تعالی

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

به یقین اجتماع بزرگ و با عظمت مردم شریف بخش سرفاریاب همگام با ملت عزیز ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس بر همگان ثابت کرد که ملت شریف ایران همچنان پشتیبان ولایت فقیه بوده و خواهند بود.
درود خدا، بر شما مردم افتخارآفرین و ولایتمدار بخش سرفاریاب که هم صدا با مردم ایران اسلامی با قلوبی سرشار از عطر روح‌بخش قرآن در ماه مبارک رمضان به صحنه آمدید و با حضور حماسی خود در این آزمون بزرگ ضمن اعلام حمایت قاطع از آرمان‌های فلسطین تمام دسیسه‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی را خنثی کردید.
مردان و زنان روزه‌دار در این راهپیمایی حماسی، شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و ندای آزادی و رهایی بیت‌المقدس به‌عنوان نخستین قبله مسلمین جهان و قلب تپنده جهان اسلام را سر دادند و تعلق قدس شریف به جهان اسلام را با بانگ رسای تکبیرهای خود به گوش جهانیان رساندند.

بی‌شک حضور با شکوه و خروش انقلابی که در لبیک به ندای تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) شکل گرفت برگ زرین دیگری را در تاریخ  ثبت کرد.

از خلق حماسه شکوه و عظمت اقشار مختلف مردم بیدار و همیشه در صحنه  بخش  تقدیر و تشکر کرده و قدوم پر مهر مردم مؤمن و روزه‌دار را برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس ارج می‌نهیم

اینجانب از تلاش های امام جمعه محترم شهر، حوزه مقاومت، دستگاه های اجرایی، اصحاب رسانه و نیز مسئولان سخت کوش و پرتلاش بخش سرفاریاب که مقدمات مرتبط با راهپیمایی روز جهانی قدس را تامین کردند، تقدیر وتشکر می نمایم.

ضحاک مجیدیان فرد
بخشدار سرفاریاب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.