کد خبر : 11388
دیدگاه‌ها برای برگزاری جشن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه (س) در روستای سادات- بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 خرداد 1402 - 19:47
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری جشن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه (س) در روستای سادات-

برگزاری جشن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه (س) در روستای سادات-
تربیت و پرورش فرزند و ایجاد همبستگی در کانون گرم خانواده مهمترین و بالاترین نقش زن است که هم عزت و سربلندی زن و هم سلامت جامعه را در پی خواهد داشت و شرع و عقل نیز آن را می پذیرند.

برگزاری جشن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه (س)-
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، در این مراسم جشن که به همت خانواده خیر کویتی علی غلوم رضا رئیسی و خانم ایشان نجات غلوم محمد حسن در منزل سید کرم اللّه حسینی در روستای سادات امامزاده علی علیه السلام بخش سرفاریاب با حضور پرشور مردم برگزار شد، امام جمعه سرفاریاب در سخنانی ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، با اشاره به عبارتی از زیارت امین الله، امام علی (ع) را عامل به همه آیات قرآن دانست و او را شایسته ترین فرد برای همسری و ازدواج با حضرت فاطمه (س) عنوان کرد.
حجت الاسلام زارعی پور افزود تربیت و پرورش فرزند و ایجاد همبستگی در کانون گرم خانواده مهمترین و بالاترین نقش زن است که هم عزت و سربلندی زن و هم سلامت جامعه را در پی خواهد داشت و شرع و عقل نیز آن را می پذیرند.
وی با بیان اینکه یاد خدا، سادگی و محبت مایه دوام و آرامش زندگی است، گفت پرهیز از چشم و هم چشمی و مادی گرائی و همچنین الگو گرفتن از سبک زندگی و رفتار معصومین (ع) بهترین و مطمئن ترین راه دستیابی به این آرامش است و امیدواریم جوانان پسر و دختر ما در این مسیر قرار گرفته و با حمایت مسئولین و مهیا نمودن حداقل ها، زمینه ازدواج و تشکیل خانواده و فرزند آوری و دست یافتن به آرامش واقعی را برای خود ایجاد نمایند.
در این برنامه جشن علاوه بر مولودی خوانی در وصف حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، تعداد ۲۰۰ پرس غذای گرم که به همت خیر کویتی تهیه و پخت شده بود بین شرکت کنندگان در جشن و همچنین نیازمندان روستا توزیع شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.