کد خبر : 1163
دیدگاه‌ها برای دیدار سردار حکمتیان فرمانده تیپ چهل هشت و هیئت همراه با سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد+تصاویر بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 اسفند 1400 - 23:31
-

یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت و همه عزیزانی که در حوزه بهداشت و درمان در شرایط سخت طی دو سال اخیر متحمل

پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه

دیدار سردار حکمتیان فرمانده تیپ چهل هشت و هیئت همراه با سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد+تصاویر

دیدار سردار حکمتیان فرمانده تیپ چهل هشت و هیئت همراه با سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد+تصاویر
دکتر محمد غلام نژاد، در پایان خاطرنشان کرد: حضور سردار حکمتیان و هیئت همراه در اولین روزهای شروع کاری نقطه مثبت و عطفی در تاریخ خدمت خود میدانم و امید است همه ماها با خدمت صادقانه بتوانیم پاسخگویی این امنیت و آرامشی که شما برای ما به ارمغان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه: فرمانده تیپ چهل هشت و رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت؛ تیپ چهل هشت علاوه بر بخشی از مسئولیت امنیت مرزهای ایران اسلامی در شرایط پاندمی کووید ۱۹همیشه دوشادوش مدافعان سلامت بوده است.

سردار حسن حکمتیان تصریح کرد: در تمامی نهادها و سازمان ها هرموقع همکاری های برون بخشی تقویت شود،بهتر می‌توان برای حل مشکلات گام های موثر برداشته شود.
سردار حکمتیان، با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت و همه عزیزانی که در حوزه بهداشت و درمان در شرایط سخت طی دو سال اخیر متحمل زحمات برای تداوم سلامت مردم شدند جا دارد خسته نباشید و خدا قوت گفت.

وی به گزارشی از خدمات ارائه شده عتبات عالیات، گفت: خوشبختانه ساخت درب باب المهدی حرمین عسکریین(ع) به استان کهگیلویه و بویراحمد واگذار شد، که هم اکنون در سازمان تبلیغات اسلامی در حال ساخت، و زیارتگاهی شده برای مردم است از همین جا به شما و تیم مدیریت دعوت بعمل می آید.

سردار حسن حکمتیان، افزود: ما ۲۲ ماه موکب پروانه دار در سطح استان وجود داریم که در اربعین حسینی سال گذشته ۱۲موکب در خاک عراق و مابقی در سطح کشور فعالیت می کرد.

فرمانده تیپ چهل هشت و رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: از پتانسیل های موکب ها در همه حوادث، صحنه‌ها و بحران ها از جمله سیل، زلزله، کرونا، محرومیت زدایی و کمک‌های مومنانه استفاده می‌شود.

سردار حکمتیان تصریح کرد: موکب داران و ستاد بازسازی عتبات عالیات آمادگی دارند تا در حوزه های مختلف کمک های مردمی و خیرین را جمع آوری کنند، که خوشبختانه در حوزه بهداشت و درمان کمک کننده ها و کسانی می توانند به اهل بیت علیهم السلام همراهی کنند با احترام استقبال می شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: زمانی که زلزله دنا رخ داد، ایجاد ایستگاه صلواتی، راه اندازه آشپزخانه، پخت روزانه ۱۵ هزار پرس غذای گرم، خدمات دهی نیروهای تخصصی و تامین وسایل سرمایشی و گرمایشی و بسته غذایی و پتو بین زلزله زدگان از جمله اقدامات موکب داران استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان زلزله زده دنا بوده است.

سردار حکمتیان در پایان، وعده داد: تیپ چهل هشت این آمادگی را دارد همچون گذشته در صورت اعلام نیاز از طرف شما دوشادوش مدافعان سلامت در جهت هر گونه همکاری از جمله کنترل ویروس منحوس کرونا تلاش خواهیم کرد و برای مدیریت جدید دکتر غلام نژاد آرزوی موفقیت و توفیقات روزافزون داریم.

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد،ضمن خوش آمد گویی به سردار حکمتیان و هیئت همراه گفت:هر آنچه که داریم بواسطه مجاهدت و فداکاری های شما سبز پوشان حریم امن ولایت است.

دکتر محمد غلام نژاد،افزود: از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا تیپ چهل هشت همیشه در کنار پرسنل بهداشت و درمان بوده و از هیچ گونه تلاشی دریغ نکرده است.

وی یادآور شد: سازمان عتبات عالیات به ریاست سردار حکمتیان در استان منشأ خیر و برکت و معنویت، می باشد امیدواریم که ما هم بتوانیم در این راستا قدم خیری برای دنیا و آخرت مان برداریم.

دکتر محمد غلام نژاد، در پایان خاطرنشان کرد: حضور سردار حکمتیان و هیئت همراه در اولین روزهای شروع کاری نقطه مثبت و عطفی در تاریخ خدمت خود میدانم و امید است همه ماها با خدمت صادقانه بتوانیم پاسخگویی این امنیت و آرامشی که شما برای ما به ارمغان آوردید باشیم.

بر پایه این گزارش: دیدار سردار حکمتیان با دکتر غلام نژاد سرپرست جدید دانشگاه علوم و هیئتی از تیپ چهل هشت، سازمان عتبات عالیات استان، معاونین وی، حضرت حجه الاسلام و المسلمین دکتر مسعود داستار نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی، دکتر جلال پوران فر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، دکتر امین الله بابویی مدیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی و سایر اعضای مرتبط در دفتر رییس دانشگاه برگزار شد.

ارسال خبر/سید حسین رازیان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.