کد خبر : 13846
دیدگاه‌ها برای پیام بخشدار سرفاریاب به مناسبت فرارسیدن یوم اللّه ۱۳ آبان- بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 12 آبان 1402 - 22:11
-

طاعتی

پیام بخشدار سرفاریاب به مناسبت فرارسیدن یوم اللّه ۱۳ آبان-

پیام بخشدار سرفاریاب به مناسبت فرارسیدن یوم اللّه ۱۳ آبان-
از اقشار مختلف مردم قدر شناس، ولایتمدار و استکبار ستیز سرفاریاب نیز که همواره در امور مختلف سیاسی و اجتماعی مشارکت و حضور فعال و حداکثری داشته اند، دعوت می نمایم تا فردا با لبیک به ندای رهبر امت اسلامی و بیعت مجدد با آرمانهای امام و انقلاب و در حمایت از مردمان مظلوم فلسطین، حضوری حداکثری در راهپیمائی این روز داشته باشند و صلابت، غیرت و ولایت پذیری خود را به نمایش بگذارند.

پیام بخشدار سرفاریاب در خصوص گرامی داشت یوم اللّه ۱۳ آبان و دعوت به حضور گسترده در راهپیمائی این روز بزرگ-
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصر کهگیلویه، بخشدار سرفاریاب در پیامی ضمن گرامی داشت یوم اللّه ۱۳ آبان عموم مردم ولایتمدار و استکبار ستیز سرفاریاب را به حضور گسترده در راهپیمائی دعوت کرد.
در متن این پیام آمده است: در تاریخ سراسر افتخار و حماسه انقلاب اسلامی، شاهد روزهایی هستیم که به سبب وقایع مهم و بزرگ از درخشندگی و ارزش خاصی برخوردار هستند و یوم الله سیزده آبان یکی از این روزها است.
ملت بزرگ و سربلند ایران اسلامی با گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان بر آرمانهای معنوی و الهی خویش از جمله استکبار ستیزی و حمایت از مظلومان سراسر عالم مقاوم و استوار است و در شرایط کنونی که رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت دولتهای غرب و امریکا مردم مظلوم فلسطین و غزه را به خاک خون کشیده و جنایات هولناک و نسل کشی را رقم زده است، با هوشیاری و درک معنوی خود همواره در صحنه حاضرند.
اینجانب از اقشار مختلف مردم قدر شناس، ولایتمدار و استکبار ستیز سرفاریاب نیز که همواره در امور مختلف سیاسی و اجتماعی مشارکت و حضور فعال و حداکثری داشته اند، دعوت می نمایم تا فردا با لبیک به ندای رهبر امت اسلامی و بیعت مجدد با آرمانهای امام و انقلاب و در حمایت از مردمان مظلوم فلسطین، حضوری حداکثری در راهپیمائی این روز داشته باشند و صلابت، غیرت و ولایت پذیری خود را به نمایش بگذارند.

ضحاک مجیدیان
بخشدار سرفاریاب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.