دیدگاه‌ها برای عزم جدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه برای تکمیل سالن نمایش دهدشت + تصاویر بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 - 16:53
-

سید مصطفی گنجی

عزم جدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه برای تکمیل سالن نمایش دهدشت + تصاویر

عزم جدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه برای تکمیل سالن نمایش دهدشت + تصاویر
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید مسئولان استانی از سالن نیمه ساخت نمایش دهدشت، گفت: جای خوشحالی است که مسئولان استانی پس از یک توقف ۴ ساله برای تکمیل سالن نمایش دهدشت عزم جدی دارند.

به گزارش پایگاه خبری «عــصر کهگیلویه» از دهدشت، عبدالکریم عبودی با اشاره به بازدید مدیر کل دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرماندار کهگیلویه از پروژه در حال ساخت سالن نمایش دهدشت، اظهار کرد: جای خوشحالی است که مسئولان استانی پس از یک توقف ۴ ساله برای تکمیل سالن نمایش دهدشت عزم جدی دارند و این رسالت ماست که نه فقط در حد شعار بلکه عملأ خدمتگزار مردم باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه، افزود: این پروژه با زیربنای ۷۰۰ متر تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ان شاءالله تا پایان سال ۱۴۰۳ اجرای این پروژه به پایان می‌رسد.

وی تصریح کرد: چنان که در بخش‌های قلعه رئیسی، دیشموک و سوق، زمین مورد نیاز اختصاص داده شود، جهت برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری سالن آمفی تئاتر و اجتماعات احداث می‌شود.

در این بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: پروژه‌ای که از آن بازدید داشتیم، پروژه سالن نمایش شهرستان کهگیلویه است.

وی با اشاره به آغاز اجرای عملیات این پروژه در سال ۱۳۹۷ تصریح کرد: پس از اجرای مرحله فندانسیون، اجرای پروژه عملأ متوقف شد‌ که پس از گذشت چندین سال، ادامه اجرای این پروژه امسال از سر گرفته شد.

امین درخشان با بیان اینکه اجرای پروژه از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است، عنوان کرد: امروز با حضور مدیرکل دیوان محاسبات استان، فاز دوم پروژه آغاز شد که با این اقدام برای بهره‌برداری از پروژه در سال ۱۴۰۳ گام های خوبی برداشته می‌شود.

وی با اشاره به اختصاص اعتبار ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی سالن نمایش دهدشت گفت: این اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی استان برای سال ۱۴۰۲ و یک میلیارد نیز با رایزنی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیش بینی شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: در صورتی که مشکل اعتباری وجود داشته باشد، اعتبار لازم از محل اعتبارات سفر دوم ریاست جمهوری به آن تزریق می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.