کد خبر : 14198
دیدگاه‌ها برای برگزاری نشست بصیرتی جهاد تبیین در دهدشت + تصاویر بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آذر 1402 - 2:30
-

کانون بسیج هنرمندان کهگیلویه

سید مصطفی گنجی

برگزاری نشست بصیرتی جهاد تبیین در دهدشت + تصاویر

برگزاری نشست بصیرتی جهاد تبیین در دهدشت + تصاویر
کانون بسیج هنرمندان کهگیلویه به مناسبت هفته بسیج نشست بصیرتی جهاد تبیین در دهدشت برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر کهگیلویه از دهدشت، به مناسبت هفته بسیج نشست بصیرتی با موضوع جهاد تبیین باحضور جمعی از هنرمندان بسیجی و با محوریت کانون بسیج هنرمندان کهگیلویه در دهدشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید عبدالوهاب اسلام پی در این نشست بصیرتی، اظهار کرد: این روزها به مردم غزه ظلم‌های زیادی شده و کشور ما به دلیل اینکه مردم فلسطین مسلمان هستند و وظیفه ماست که به همسایگان مسلمان خود کمک کنیم.

وی افزود: کشور انگلستان اولین کشوری بود که بنای تاسیس رژیم غاضب اسراییل را گذاشته و این در جهت منافع خودشان بوده است، دشمن شماره یک جهان اسلام با بدعت گذاری انگلیس بوجود آمده است.

حجت‌الاسلام اسلام‌پی عنوان کرد: فلسطین همسایه کشور ما است و همه مردمش مسلمان است، فلسطین خاک کنعان و محل زندگی حضرت یوسف (ع) است و این کشور، خاک مسلمانان است و کسی نمی‌تواند در کشور مسلمانان، دخل و تصرفی کند.

وی با اشاره به برگزاری پرشور انتخابات مجلس در شهرستان کهگیلویه، گفت: بر اساس عرف و شرع وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم و مشارکت حداکثری در انتخابات، دشمنان ما را ناامید می‌کند.

اسلام پی با اشاره با مشخصات یک کاندید اصلح، گفت: یک کاندید اصلح باید دارای تعهد در گفتار و عمل، تخصص و حضور در میان مردم باشد و هر نامزد انتخاباتی که دارای هر سه باشد می‌تواند نماینده خوبی برای مردم باشد.

وی خاطرنشان کرد: برای انتخاب نامزد انتخاباتی مورد نظر خود باید تحقیق و تفحص کرده و با آگاهی و اطلاعات درست اقدام به انتخاب نامزد مورد نظر خود کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.