کد خبر : 14619
دیدگاه‌ها برای حمایت جمعی از طلاب کهگیلویه از حاج آغا بزرگواری بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آذر 1402 - 23:09
-

حمایت جمعی از طلاب کهگیلویه از حاج آغا بزرگواری

حمایت جمعی از طلاب کهگیلویه از حاج آغا بزرگواری
تلاشها و فعالیتهای حاج آقا بزرگواری را در طول دوره های گذشته مثبت و قابل تقدیر دانست و گفت: صداقت، عملکرد، تعهد و عملگرایی از جمله خصوصیات ممتاز حاج اقا بزرگواری است که مردم با توجه به همین خصوصیات ایشان را فردی اصلح و شایسته دانسته و اعلام حمایت قاطع و راسخ از وی دارند.

اعلام حمایت گروهی از طلاب جوان کهگیلویه از حضرت حجت الاسلام حاج سید علی محمد بزرگواری

تعدادی از طلاب جوان کهگیلویه بزرگ با حضور در ستاد مرکزی حضرت حجت الاسلام حاج سید علی محمد بزرگواری اعلام حمایت خویش را از وی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام نمودند.
به گزارش پایگاه خبری عصرکهگیلویه، در این نشست صمیمی حاج آقا اسلام پی از طلاب جوان شهرستان، ضمن تقدیر و تشکر از حضور صمیمی آنان، تلاشها و فعالیتهای حاج آقا بزرگواری را در طول دوره های گذشته مثبت و قابل تقدیر دانست و گفت: صداقت، عملکرد، تعهد و عملگرایی از جمله خصوصیات ممتاز حاج اقا بزرگواری است که مردم با توجه به همین خصوصیات ایشان را فردی اصلح و شایسته دانسته و اعلام حمایت قاطع و راسخ از وی دارند.
حاج اقا اسلام پی در ادامه خواستند که طلاب جوان در جهت تبیین و ترویج عملکرد حاج آقا بزرگواری و اهداف ایشان برای شرکت در انتخابات قدم بردارند و خدمات عام المنفعه ای ایشان را در همه بخش ها و مناطق کهگیلویه بزرگ ندا دهند.

وی کتاب توفیق خدمت که بخشی از خدمات حاج اقای بزرگواری در ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی است را نمونه بارز و کامل و مکتوب از خدمات وی برشمرد و اعلام نمود و امیدوار شد که با توجه به روحیه و خصوصیاتی که از حاج آقا بزرگواری در همه احوال سراغ داریم دوباره ایشان اینگونه خدمات را در جهت خدمت به مردم قدردان و قدرشناس ادامه خواهد داد.

در ادامه شرکت کنندگان طی صحبت های متفاوتی خدمات و تلاشهای حاج آقا بزرگواری را مثبت خواندند و حمایت خویش را اعلام نمودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.