کد خبر : 16475
دیدگاه‌ها برای در برنامه ای به مناسبت ۹ اردیبهشت از اعضای شوراهای اسلامی بخش سرفاریاب تجلیل به عمل آمد- بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 20:54
-

خبرنگار آقای طاعتی

در برنامه ای به مناسبت ۹ اردیبهشت از اعضای شوراهای اسلامی بخش سرفاریاب تجلیل به عمل آمد-

در برنامه ای به مناسبت ۹ اردیبهشت از اعضای شوراهای اسلامی بخش سرفاریاب تجلیل به عمل آمد-
شوراها را عامل اساسی عمران و آبادی در روستاها و شهرها و خدمات اعضای شوراهای روستاها و شهر و بخش سرفاریاب قابل تقدیر است.

در برنامه ای به مناسبت ۹ اردیبهشت از اعضای شوراهای اسلامی بخش سرفاریاب تجلیل به عمل آمد-
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه در این برنامه که به میزبانی بخشداری سرفاریاب در مسجدالرضا برگزار شد، پس از تلاوت آیات قرآن، بخشدار سرفاریاب ضمن عرض خیرمقدم، ۹ اردیبهشت ماه، روز شوراها را به همه اعضای شوراهای اسلامی روستاها و شهر سرفاریاب تبریک گفت و برگزاری انتخاب شوراها را از دستآوردهای نظام اسلامی و برگرفته از ریشه دینی و عقلی و مدنی عنوان دانست.
مجیدیان شوراها را عامل اساسی عمران و آبادی در روستاها و شهرها عنوان کرد و خدمات اعضای شوراهای روستاها و شهر و بخش سرفاریاب را قابل تقدیر دانست و گفت: تجلیل از شوراها با هدف دلگرمی بیشتر برای ادامه خدمت صادقانه آنان می باشد.
امام جمعه سرفاریاب نیز در این برنامه با تبریک روز شوراها و با اشاره به سخنی از پیامبر اکرم اشاره کرد که فرموده است « هیچ قومی مشورت نکردند جز آنکه موفق شدند»، بنیان و اساس تشکیل شورا در هر زمینه ای را همفکری و مشورت عنوان کرد و بر لزوم پرهیز از اختلاف و تفرقه بخصوص در میان اعضای شوراهای شهر و روستاها که مانع پیشرفت و آبادانی خواهد شد، تأکید کرد.
حجت الاسلام زارعی پور از اعضای شوراها خواست تا در فرصت باقی مانده از دوره فعلی، با تصمیم گیریهای درست، نسبت به ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم تلاش کنند.
در پایان این برنامه از اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش و شهر سرفاریاب که حضور داشتند با تقدیم لوح سپاس، تجلیل و قدردانی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.