کد خبر : 16505
دیدگاه‌ها برای دیدار فرماندار چرام، مدیر بنیاد شهید و برخی از مدیران شهرستانی با امام جمعه سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - 9:20
-

خبرنگار آقای طاعتی

دیدار فرماندار چرام، مدیر بنیاد شهید و برخی از مدیران شهرستانی با امام جمعه سرفاریاب-

دیدار فرماندار چرام، مدیر بنیاد شهید و برخی از مدیران شهرستانی با امام جمعه سرفاریاب-
برنامه ریزی شده است تا در قالب چند گروه از مسئولان، تا قبل از زمان برگزاری اجلاسیه، از همه خانواده های معظم شهدای شهرستان چرام، سرکشی و دیدار به عمل آید.

دیدار فرماندار چرام، مدیر بنیاد شهید و برخی از مدیران شهرستانی با امام جمعه سرفاریاب-
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصر کهگیلویه، در این دیدار که در راستای هماهنگی و همفکری جهت برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان چرام انجام گرفت، فرماندار شهرستان با گرامی داشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، از تشکیل و شروع فعالیت کمیته های ۱۴ گانه برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان چرام خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته، محل برگزاری این اجلاسیه در استادیوم ورزشی شهر چرام و از ساعت ۸ شب ۲۷ اردیبهشت ماه خواهد بود.
سید عبدالرحمان توفیقیان افزود؛ در همین خصوص از عموم مردم، جامعه رزمندگان، ایثارگران و سایر اقشار در شهر و بخش سرفاریاب انتظار هست که در زمینه های مختلف و برای کیفیت بخشی شکلی و محتوائی این اجلاسیه مهم، نقش و سهم خود را ایفا کنند.
امام جمعه سرفاریاب نیز ضمن عرض خیرمقدم و تشکر از حضور فرماندار شهرستان و همراهان، با گرامی داشت سالروز شهادت روحانی و استاد بزرگ حوزه و دانشگاه استاد مرتضی مطهری و تبریک روز معلم، از لزوم بهره مندی بیشتر همه اقشار به ویژه معلمان از آثار ایشان تأکید کرد.
حجت الاسلام زارعی پور استفاده از تمام ظرفیت و توان فکری و امکانات مادی برای قدر دانی و گرامی داشت شهداء در قالب یادواره ها و اجلاسیه ها و… را در مقابل کار بزرگ شهدا که از جان خود گذشتند، اندک دانست و ضمن تشکر از همه عوامل سهیم در برگزاری این اجلاسیه، گفت: مردم شهید پرور و ولایتمدار سرفاریاب نیز وظیفه خود می دانند که مشارکت و همکاری حداکثری، در این خصوص داشته باشند.
مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران چرام در راستای فعالیتهای مرتبط با این اجلاسیه، به دیدار خانواده شهید آکده رفت و ضمن عیادت و سرکشی از پدر این شهید والامقام در روستای دره لیر، برای ویزیت و درمان وی هماهنگی و پیگیری های لازم را به عمل آورد.
پراهام گفت: برنامه ریزی شده است تا در قالب چند گروه از مسئولان، تا قبل از زمان برگزاری اجلاسیه، از همه خانواده های معظم شهدای شهرستان چرام، سرکشی و دیدار به عمل آید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.