کد خبر : 16570
تاریخ انتشار : جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 17:34
-

خبرنگار آقای طاعتی

جشن گرامی داشت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در سرفاریاب برگزار شد.

جشن گرامی داشت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در سرفاریاب برگزار شد.
همانگونه که اسلام به دختران و زنان احترام و ارزش داده، تکلیف است که همه ما بخصوص زنان و دختران در رعایت دستورات و احکام دینی و الهی توجه و اهتمام داشته باشیم.

جشن گرامی داشت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در سرفاریاب برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه، در این برنامه جشن که با حضور دختران، زنان، مردم و برخی مسئولان برگزار شد، حجت الاسلام سید احمد کشاورز به عنوان سخنران برنامه با تبریک روز دختر و سالروز ولادت حضرت معصومه و آغاز دهه کرامت، وجود بارگاه حضرت معصومه (س) در شهر قم را از برکات الهی برای مردم ایران اسلامی دانست و بر لزوم الگو گرفتن دختران و زنان جامعه ما و پیروی از سلوک و سبک زندگی آن بانوی بزرگوار، تأکید کرد.
وی با یادآوری و بیان شرایط زنان و دختران در قبل از اسلام، به ارزش و جایگاه والای زن در دین اسلام اشاره کرد و افزود، همانگونه که اسلام به دختران و زنان احترام و ارزش داده، تکلیف است که همه ما بخصوص زنان و دختران در رعایت دستورات و احکام دینی و الهی توجه و اهتمام داشته باشیم.
حجت الاسلام کشاورز در بخش دیگر صحبتهای خود به نزول آیات متعدد و دو سوره نساء و کوثر در شأن زنان و دختران اشاره کرد، و گفت: در زمان ولادت حضرت فاطمه (س) خداوند به پیامبر فرمود ما به تو خیر کثیر عطا کردیم و طبق فرموده رسول اکرم (ص) پسران نعمت و دختران رحمت خداوند هستند و هر دو میوه و ثمره زندگی هر انسانی می باشند که باید آنها را در مسیر درست زندگی که همان سیره و روش دین و ائمه معصوم (ع) تربیت و هدایت کنیم.
مولودی خوانی توسط آقای رهبر در مدح حضرت معصومه (س) و تقدیم هدیه از طرف شهردار و حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت فاطمه الزهرا (س) سرفاریاب و خیریه آبشار عاطفه ها به دختران صاحب نام معصومه و فاطمه از برنامه های دیگر این جشن بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.