کد خبر : 2276
دیدگاه‌ها برای برگزاری نماز جمعه امروز ( ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ ) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 30 اردیبهشت 1401 - 17:00
-

آقای طاعتی

برگزاری نماز جمعه امروز ( ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ ) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور

برگزاری نماز جمعه امروز ( ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ ) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور
توصیه امام جمعه سرفاریاب به مسئولین: قبل از اینکه مردم سرفاریاب دست به اقدامی بزنند، نسبت به برخورداری این منطقه از مزایای معادن مورد بهره برداری در سطح بخش، عملاً اقدام نمائید.

نمازجمعه امروز ( ۱۴٠۱/۲/۳٠ ) سرفاریاب با حضور اقشار مختلف مردم و به امامت حجت الاسلام زارعی پور برگزار شد.
امام جمعه در ابتدای خطبه ها خود و همه نمازگزاران را به رعایت تقوی توصیه کرد و با ذکر حدیثی از امیرالمومنین علی ( ع ) که می فرمایند: بندگان خدا پیش از آنکه مورد سنجش و ارزیابی قرار بگیرید خود را ارزیابی کنید تا در روز حساب رسی راحتر باشیم، گفت: بررسی روزانه اعمال نیک و بد باعث می شود انسان مؤمن تلاش کند از گناه و بدیها دوری و کارهای خوب را تکرار و ادامه دهد.
زارعی پور همچنین موضوع ازدواج و برخورداری از نسل پاکیزه و دیگر برکات معنوی و اجتماعی این سنت حسنه را مورد تأکید قرار داد و گفت: جوانان حتی با شرایط نامناسب اقتصادی امروز می توانند با امید و توکل بر خدا و انتخاب یک همسر خوب طبق شاخص هایی مثل تقوی و اصالت، ازدواج و زندگی موفقی را تجربه و از تبعات و هزینه های سنگین طلاق و جدایی برای خود و جامعه جلوگیری کنند.
خطیب جمعه سرفاریاب در ادامه روز اهداء عضو را گرامی داشتند و آن را کاری خداپسند عنوان کرد.
اول خرداد و آغاز هفته معدن نیز گرامی داشته شد و از طرف امام جمعه سرفاریاب به مسئولان مربوطه توصیه گردید، قبل از اینکه مردم دست به اقدامی بزنند، نسبت به برخورداری این منطقه از مزایای معادن مورد بهره برداری، عملا اقدام نمایید.
سوم و چهارم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت مردم دزفول مناسبت های دیگری بودند که توسط زارعی پور یاد آوری و گرامی داشته شد و طبق فرموده حضرت امام ( ره ) آزادی خرمشهر را کاری معجزه گونه و فوق العاده برشمردند.
ایشان اشاره ای به بحث طرح اقتصادی دولت داشت و کم شدن فساد و قاچاق را از مزایای این طرح دانست و گفت: نظارت جدی مسئولان در موفقیت این طرح بسیار کمک کننده و مؤثر خواهد بود.
زارعی پور در پایان، ارتحال عالم بزرگ و استاد اخلاق حضرت آیه اللّه فاطمی نیا در هفته قبل را تسلیت گفت و از همه بسیجیان و ادارات که در رزمایش امداد و نجات مشارکت و همکاری کردند، تشکر و قدردانی نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.