کد خبر : 8059
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 بهمن 1401 - 19:52
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین المللی در مساجد سرفاریاب

برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین المللی در مساجد سرفاریاب
محفل انس با قرآن کریم به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چرام و با قرائت قاری بین المللی، استاد محسن یار احمدی و با حضور مردم و مسئولین شهرستانی و بخش در محل مسجد حضرت ابوالفضل (ع) و صاحب الزمان (عج) مشایخ سرفاریاب برگزار شد.

برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین المللی در مساجد سرفاریاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، محفل انس با قرآن کریم به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چرام و با قرائت قاری بین المللی، استاد محسن یار احمدی و با حضور مردم و مسئولین شهرستانی و بخش در محل مسجد حضرت ابوالفضل (ع) و صاحب الزمان (عج) مشایخ سرفاریاب برگزار شد.
در این برنامه نورانی، ابتدا مجیدیان بخشدار سرفاریاب ضمن عرض خوش آمدگویی به حاضرین، قرآن را منشأ تمامی خیر و برکات بشری دانست و تلاوت قرآن با صوت زیبا را عاملی برای جذب و هدایت انسان ها، خاصه برای جوانان به سمت این کتاب آسمانی و بهرمند شدن از برکات معنوی آن دانست.
امام جمعه سرفاریاب نیز با عرض تسلیت سالروز رحلت حضرت زینب (س) و آرزوی قبولی نیایش و عبادات همه معتکفان، قرائت و تلاوت قرآن را نیاز هر روز انسان مؤمن و تدبر و اندیشه در آیات قرآن را بسیار مهم و با ارزش عنوان کرد و گفت: سفارشات مؤکد و مکرری از معصومین در این خصوص بیان شده است.
حجت الاسلام زارعی پور همچنین قرائت زیبا و انس دائم با قرآن را از جمله اموری دانست که انسان را در مسیر انسانیت و معنویت حفظ می دارد و سبب ساز امورات خیر در زندگی است و افزود قرآن در قیامت برای انسانهای مانوس با آن شهادت و از انسانهای دور و غافل از قرآن شکایت خواهد کرد.
گفتنی است در این مراسم معنوی که به مدت ۳ ساعت به طول انجامید سوره های حمد، کوثر، قدر و… و آیاتی از سوره های مبارکه اسرا با صوت دلنشین قاری محترم استاد محسن یار احمدی و همراهی و حز معنوی حاضرین، تلاوت گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
مهدی چهارشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۲۷

سلام بخشید اندازه عکس های در سایت خلیلی کوچک است

نظرات بسته شده است.