کد خبر : 8128
دیدگاه‌ها برای مراسم تکریم و معارفه رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چرام برگزار شد. بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 بهمن 1401 - 12:18
-

خبرنگار آقای طاعتی

مراسم تکریم و معارفه رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چرام برگزار شد.

مراسم تکریم و معارفه رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چرام برگزار شد.
اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان که جُور تردد چند استان را بدوش می کشد، از فضا و مکان و هم چنین دستگاه (ماشین آلات ) مناسب و مطلوبی برخوردار نیست و باید این مهم سرلوحه کار مدیران استانی قرار بگیرد.

رئیس جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای چرام معارفه شد.
مراسم تکریم و معارفه رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چرام
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، آیین تکریم و معارفه رئیس جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چرام با حضور فرماندار، معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و اعضای شورای اداری شهرستان در سالن فرمانداری شهرستان چرام برگزار شد.
فرماندار شهرستان چرام در این آیین با تبریک طلیعه پیروزی انقلاب و سالروز افتخارآفرینی فجر آفرینان، خدمت به مردم را در ردیف بهترین عبادات و مسئولیت را در قالب امانت عنوان کرد و گفت: لازم است که این امانت حفظ شود و بنا به آیات الهی، این امانت را باید به اهل آن که در واقع خود مردم هست، بازگردانده شود.
سید عبدالرحمان توفیقان با بیان و تفسیر جمله ای زیبا از بیانات امیر المومنین علی (ع)، دنیا را مثل مرداری عنوان کرد که طالبان آن مثل جانواران دنبال بهره مندی بیشتر هستند اما وقتی که به مسئولیت های اجتماعی و دنیوی به دید امانت نگاه می شود ارزشمند و بسان امر مقدس محسوب خواهد شد.
توفیقیان عوامل فروپاشی یک سیستم و یک نظام را در واگذاری مسئولیت های سنگین به افراد ضعیف و ناتوان، واگذاری مناصب ضعیف کم اهمیت به انسانهای لایق و شایسته و علاوه بر آن پرداختن به امور مهمل و بیهوده و غفلت از کارهای اساسی و مهم ذکر کرد و افزود: در نظام جمهوری اسلامی و در محضر شهدا، باید در حراست وصیانت از ارزشها و آرمانها تلاش کرده و خدمت ماندگار انجام و نامی نیک از خود به یادگار بگذاریم که اگر ناتوان بوده و مسئولیت را بپذیریم تنها بار خود را سنگین تر کرده و دستاورد دیگری عایدمان نخواهد شد.
وی با اشاره به عواقب و پیآمد مسئولیت ها گفت: تلاش کنیم سبک بال باشیم و بار خود را در مقابل پاسخگویی سنگین نکنیم و کارهایی و زحمات و تلاشهایی را دنبال و خدماتی را برای خود تعریف کنیم که دستآورد آن جز حسنه و پاداش الهی نباشد.
توفیقان در ادامه از زحمات و تلاشهای مهندس دردانه در طول دوران تصدی مسئولیت خود صمیمانه تقدیر و تشکر کرد و افزود: مهندس دردانه در دوره فراگیر مشکلات برف و باران و تابستان زمستانی، با جدیت، صریح، مقاوم، با دست خالی و گاهاً یک تنه پای کار بودند و از آنچه در توان داشت و در بضاعتشان بود دریغ نکرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان چرام با اشاره به موقعیت و شرایط خاص شهرستان چرام گفت: در مسیر عبور چند استان قرار داریم و مسیر های ارتباطی جمعیت ۸ هزار نفری عشایری شهرستان، با تغییرات اقلیمی و آب و هوایی، برای مدتها مسدود و کار را مشکل می کند و نیازمند تجهیزات مطلوب هستیم و باید بروز شوند.
رئیس شورای اداری شهرستان چرام با اذعان به اینکه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان که جُور تردد چند استان را بدوش می کشد، از فضا و مکان و هم چنین دستگاه (ماشین آلات ) مناسب و مطلوبی برخوردار نیست و باید این مهم سرلوحه کار مدیران استانی قرار بگیرد.
توفیقیان با تبریک انتصاب مهندس پالار بعنوان مدیر جدید راهداری شهرستان چرام ضمن تأکید بر حفظ منابع انسانی افزود: نیروی انسانی این دستگاه بعنوان مهمترین سرمایه های آن باید حفظ شوند و افزون برآن تعامل و همکاری مورد انتظار و رفتارهای همدلانه باید تجربه شود.
وی با یادآوری رفتارهای خشونت آمیز ناشی از نوع و طبیعت کار با دستگاههای سنگین، خطاب به مدیر جوان جدید این مجموعه گفت: با خلاقیت و ابتکار عمل و اشرافیت کامل بر امور موضوعات را دنبال کنند و با دلجویی و ارتباط و ایجاد فضایی صمیمانه، موجبات انگیزه کاری دلگرمی همکاران را فراهم آورند.
نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به عدم ورود و دخالت نماینده در این موضوع ، تصمیم به تغییر و تحول را امری ضروری و طبیعی و چرخش و گردش نخبگان دانست که از سوی اداره کل صورت گرفته است و در پایان از مسئولان استانی حاضر در جلسه خواست که بصورت ویژه و کاملاً محسوس، شهرستان چرام را دریابند و تجهیزات و امکانت مورد نیاز را بطریق ممکن تأمین کنند.
در پایان این آیین از خدمات مهندس دردانه که قریب به دوسال این مسئولیت را بعهده داشت تقدیر و آقای پالار بعنوان مدیر جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چرام معرفی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.