کد خبر : 866
دیدگاه‌ها برای پروژه ساماندهی ورودی و خروجی شهر سرفاریاب کلنگ زنی شد/تصاویر بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 22 بهمن 1400 - 19:15
-

آقای طاعتی زاده

پروژه ساماندهی ورودی و خروجی شهر سرفاریاب کلنگ زنی شد/تصاویر

پروژه ساماندهی ورودی و خروجی شهر سرفاریاب کلنگ زنی شد/تصاویر
شهردار:اولین پروژه ای که بنده در دستور کار قرار دادم، پروژه ساماندهی ورودی و خروجی شهر سرفاریاب بود

پایگاه خبری عصرکهگیلویه”
آئین شروع بکار و بهره برداری از چند طرح عمرانی در شهر سرفاریاب با حضور معاون سیاسی استاندار، فرماندار، امام جمعه چرام ، شورای اداری شهرستان و بخش و جمعی از معتمدین و ریش سفیدان انجام گرفت.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با تبریک به مناسبت ایام اللّه میمون و مبارک دهه فجر و گرامی داشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مجموع اعتبارات پیش بینی شده برای انجام چند پروژه عمرانی از جمله بهسازی ورودی و خروجی و کانال هدایت سیلاب در شهر سرفاریاب را بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:
امروز خدمت مردم عزیز بخش سرفاریاب رسیدیم که به مناسبت و میمنت ایام اللّه دهه فجر این چند پروژه را کلنگ زنی و بهره برداری از آنها را رسماً شروع کنیم.
سید جواد هاشمی گفت: پروژه احداث بلوار ورودی شهر سرفاریاب با پیش بینی اعتباری بالغ بر هفتاد و هشت میلیارد ریال امروز کلنگ زنی و امیدوار هستیم، این پروژه هر چه سریع تر تأمین اعتبار شده و به سرانجام برسد.
هاشمی در ادامه عنوان کرد برای مردم عزیز این خطه از استان، پروژه های دیگری از جمله احداث کانال هدایت سیلاب و تکمیل غسالخانه افتتاح گردید که مجموعاً چیزی بالغ بر پنج و نیم میلیارد ریال اعتبار داشته و مجموع ریالی پروژه هایی که در سطح این بخش کلنگ زنی و یا به بهره برداری رسیده اند، بالغ بر نود میلیارد ریال بوده که امیدواریم هر چه سریع تر این طرح ها با تأمین و تکمیل اعتبار به بهره برداری برسند و مورد استفاده مردم بزرگوار شهر و بخش سرفاریاب قرار گیرند.
شهردار سرفاریاب نیز در این آئین ضمن عرض تبریک دهه فجر انقلاب فضای ورودی شهر را ویترین نمایش هویت و معرف شهر عنوان کرد و گفت: به همین دلیل اولین پروژه ای که بنده در دستور کار قرار دادم، پروژه ساماندهی ورودی و خروجی شهر سرفاریاب بود، که امروز به مناسبت دهه فجر کار اجرایی آن را آغاز کردیم.
کریم پیروزی در ادامه گفت: این پروژه که طرح توجیهی و مطالعاتی آن بر اساس فهرست بهای سال ۱۴۰۰ بالغ بر هفتاد و هشت میلیارد ریال برآورد شده است که کار تعریض یک دهنه پل به متراژ دوازده متر در همین مسیر، امروز با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و هشت صد میلیون ریال به مناقصه رفت.
بهره برداری از کانال هدایت سیلاب به طول ۱۰۳ متر مربع که سه میلیارد و هشت صد میلیون ریال هزینه داشته و ارائه نسخه هایی از دفترچه طرح توجیهی و مطالعاتی ساماندهی ورودی شهر سرفاریاب به معاون سیاسی اساندار و فرمانداری شهرستان و تقدیر از مشاور و طراح این طرح از دیگر مواردی بود که شهردار سرفاریاب به آن اشاره کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر سرفاریاب نیز در این مراسم با اشاره به نقش و وظیفه شورا در برنامه ریزی و تصویب طرح های مختلف عمرانی و خدماتی و پیگیری و نظارت بر انجام آنها، اظهار امیدواری کرد با هماهنگی و حمایت شهرداری و شورا این طرح ها به پایان برسند.
سید صدیف دانشی همچنین افتتاحیه پروژه ها در ایام دهه فجر را بیانگر دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و موجب ایجاد نشاط و امید بین مردم دانست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.