کد خبر : 16683
دیدگاه‌ها برای باحضور اقشار مختلف مردم آیین گرامیداشت شهدای خدمت به میزبانی مدافع حرم حجه الاسلام بزرگواری در کهگیلویه برگزار گردید بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 4 خرداد 1403 - 1:32
-

باحضور اقشار مختلف مردم آیین گرامیداشت شهدای خدمت به میزبانی مدافع حرم حجه الاسلام بزرگواری در کهگیلویه برگزار گردید

باحضور اقشار مختلف مردم آیین گرامیداشت شهدای خدمت به میزبانی مدافع حرم حجه الاسلام بزرگواری در کهگیلویه برگزار گردید
مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ریاست جمهور شهید و همراهان وی با حضور پرشور مردم عزادار شهرستان کهگیلویه در زینبیه شهر دهدشت برگزار گردید.

آیین گرامیداشت شهدای خدمت با میزبانی حجت الاسلام بزرگواری و حضور مردم ولایتمدار کهگیلویه در شهر دهدشت برگزار گردید.

با دعوت حضرت حجت الاسلام حاج سید علی محمد بزرگواری، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ریاست جمهور شهید و همراهان وی با حضور پرشور مردم عزادار شهرستان کهگیلویه در زینبیه شهر دهدشت برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری عصرکهگیلویه، در ابتدای این آیین حجت الاسلام حاج سید علی محمد بزرگواری به عنوان میزبان برنامه طی سخنانی کوتاه با تقدیر و تشکر از حضور مردم در این مراسم گرامیداشت، از خصوصیات خستگی ناپذیر ریاست جمهور شهید زنده یاد حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی (ره) یاد کرد و وی را دوستدار نظام و انقلاب دانست و یاد و خاطره وی و دیگر همراهان شهیدش را زنده نگه داشت.
در ادامه حجت الاسلام سید علیرضا ولایتی نسب با استناد به احادیث و روایات خدمت کردن برای مردم را از اهم خصوصیات زنده یاد مرحوم حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی دانست و گفت: ساده زیستی که مرحوم رئیسی در زندگی داشت از وی انسانی محبوب و با ارزش ساخته بود که با عروج نابهنگام وی همه در غم و فقدانش نگران و گریان شدند.
وی مسئولیت را امری خطیر و مهم دانست و گفت: همه مسئولین باید جوابگوی رفتار و اعمال و منش خویش در دوران پذیرش مسئولیت خود باشند و همچون زنده یاد رئیسی سربلند و با افتخار باشند که کسی نتواند انگشت اتهام کم کاری و را به سوی آنها دراز کند.

حاج آقا ولایتی نسب، حجت الاسلام رئیسی را انسانی پر کار و خستگی ناپذیر و پای کار در دوران مسئولیت دانست، که حضور پر شور مردم ایران اسلامی در مراسم گرامیداشت و تشییع و خاکسپاری وی، نمایانگر صداقت و خدمات صادقانه وی بوده است.

حجت الاسلام ولایتی در ادامه تواضع، عدم تکبر، انسانیت و دلسوزی، داشتن حس ترحم و خدمتگزاری را از دیگر خصوصیات مرحوم حجت السلام رئیسی دانست.

و در ادامه مداح اهل بیت عصمت و طهارت جناب آقای حیدرخواه با نوای دلنشین خویش و ذکر مصیبت و نوحه سرایی مجلس ترحیم شهدای خدمت را سوگوار نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.